19 Δεκ 2009

«Θα κάνουμε ότι πει ο Νιόπλιας»

Ο Νικόλας Πατέρας με την έξοδο του από το ΟΑΚΑ μίλησε για τις μεταγραφικές κινήσεις του Παναθηναϊκού και δήλωσε ότι η διοίκηση θα κάνει ότι πει η τεχνική ηγεσία.«Θα έχουμε αύριο μια συνάντηση με την τεχνική ηγεσία και τον κ. Αντωνίου να συζητήσουμε τα μεταγραφικά. Όπως έχω ξαναπεί εμείς σαν διοίκηση θα κάνουμε ότι μας ζητήσει ο προπονητής. Για την κλήρωση με την Ρόμα είναι δύσκολη, θα το παλέψουμε. Αν περάσουμε μετά θα είναι πιο βατά» τόνισε ο πρόεδρος των «πράσινων».

Σισέ: «Θέλουμε το πρωτάθλημα»

Πρωταγωνιστής για ακόμα ένα βράδυ ο Τζιμπρίλ Σισέ έστειλε το μήνυμα του τόσο στον Ραϊμόν Ντομενέκ, ομοσπονδιακό τεχνικό της Γαλλίας, όσο και στους αντιπάλους του «τριφυλλιού» για το πρωτάθλημα.

«Το τελευταίο διάστημα σκοράρω συχνά και αυτό είναι καλό γιατί μου τονώνει την αυτοπεποίθηση. Βέβαια σημαντικότερο είναι η ομάδα να παίρνει τους βαθμούς και να διατηρεί την ηρεμία της. Δεν είναι μυστικό, θέλουμε το πρωτάθλημα. Αύριο παίζει ο Ολυμπιακός με τον Άρη, θα είναι δύσκολο, μπορεί να συμβεί κάποιο ατύχημα και να περάσουμε πρώτοι. Όσο για μένα, εγώ είμαι πρώτος σκόρερ αυτή τη στιγμή στο πρωτάθλημα και θα είναι καλό να πετύχω τα περισσότερα γκολ από όλους. Αν όμως δεν πάρουμε το πρωτάθλημα, δεν θα είναι το ίδιο».

Αν με θεωρεί καλό ο Ντομενέκ θα με καλέσει. Ξέρει την ποιότητά μου και τι μπορώ να κάνω μέσα στο γήπεδο. Είμαι διεθνής εδώ και 6-7 χρόνια. Αυτό που πρέπει να κάνω είναι να συνεχίσω να σκοράρω για τον Παναθηναϊκό. Δεν αγχώνομαι για το αν θα με καλέσουν στην εθνική. Βέβαια, θα ήθελα πάρα πολύ να αγωνιστώ στο Παγκόσμιο Κύπελλο» επεσήμανε στις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα ο Γάλλος άσσος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES