25 Σεπ 2009

Κρ.Ρονάλντο: «Είμαι ακόμα οπαδός της Γιουνάϊτεντ»

O Kριστιάνο Ρονάλντο παραδέχθηκε ότι παρακολουθεί στη τηλεόραση τους αγώνες της πρώην ομάδας του, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, και πανηγυρίζει όταν αυτή κερδίζει. Επιπλέον έκανε την πρόβλεψη ότι ο πρώην συμπαίκτης του, Νάνι, θα γίνει ένας από τους καλύτερους παίχτες στον κόσμο.

«Κάθε φορά που έχω τη δυνατότητα βλέπω στη τηλεόραση τους αγώνες της Γιουνάϊτεντ καθώς μου αρέσει να ξέρω τι γίνεται στο Ολντ Τράφορντ και παρά το γεγονός ότι τώρα βρίσκομαι στη Ρεάλ πάντα είμαι χαρούμενος όταν ξέρω ότι η Γιουνάϊτεντ έχει κερδίσει» δήλωσε ο 24χρονος μεσοεπιθετικός ενώ στη συνέχεια έπλεξε το εγκώμιο του συμπατριώτη του Νάνι λέγοντας για αυτόν ότι «τον βλέπω να παίζει περισσότερο από πέρσι και φέτος θα έχει περισσότερες ευκαιρίες να δείξει στους οπαδούς πόσο σπουδαίος παίχτης είναι. Μιλάμε συχνά στο τηλέφωνο και είμαι σίγουρος ότι σε λίγα χρόνια θα είναι ένας από τους καλύτερους παίχτες στον κόσμο».

Ο Ρόνάλντο βρίσκεται σε μεγάλη φόρμα, έχοντας σκοράρει και στα τέσσερα πρώτα παιχνίδια της Ρεάλ για τη Πριμέρα Ντιβιζιόν αλλά και στην πρώτη αγωνιστική του Champions League.


www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES