3 Νοε 2009

Μελισσανίδης υπέρ Κοζώνη!

Παρέμβαση υπέρ του Χαράλαμπου Κοζώνη έκανε ο Δημήτρης Μελισσανίδης με δηλώσεις του στον Τύπο, με τον γνωστό επιχειρηματία να δίνει "ψήφο εμπιστοσύνης" στον υποψήφιο επενδυτή της ΑΕΚ.



"Είμαι με Κοζώνη", είπε χαρακτηριστικά ο Μελισσανίδης στην εφημερίδα "Ελευθεροτυπία", ενώ σε ανάλογο μήκος κύματος ήταν κι οι δηλώσεις του στην "GoalNews".
"Χρήστο, αν τα πράγματα είναι έτσι όπως μου τα λες και αν αυτός ο άνθρωπος αποφάσισε να επενδύσει στην ΑΕΚ, πες του να έρθει. Μαζί του είμαι κι εγώ, ό,τι και αν χρειαστεί κάτι από εμένα. Πες του, όμως, να έρθει, γιατί η ΑΕΚ χρειάζεται έναν άνθρωπο να επενδύσει σοβαρά. Όλα τ΄ άλλα εμένα δεν μου λένε τίποτα", φέρεται να είπε ο "Τίγρης" στον εν Ελλάδι εκπρόσωπο του Κοζώνη, Χρήστο Παπαδημητρίου.
Ετοιμάζεται το προσύμφωνο
Στο μεταξύ εντός των ημερών αναμένεται να είναι έτοιμο το προσύμωνο συνεργασίας ανάμεσα στις δύο πλευρές και αν όλα πάνε καλά θα πέσουν και οι υπογραφές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES