21 Οκτ 2009

N’ Ντόι: «Ο Τεν Κάτε κατέστρεψε τον Παναθηναϊκό»!

Με τα χειρότερα λόγια για τις προπονητικές ικανότητες και τη συμπεριφορά του Χενκ Τεν Κάτε μίλησε ο πρώην επιθετικός του Παναθηναϊκού, Ντάμε Ν’ Ντόι. Ο Σενεγαλός φορ, με δηλώσεις στην «Derby News», χαρακτήρισε τον τεχνικό των «πρασίνων» υπερόπτη και εγωκεντρικό, ενώ δεν έκρυψε την απογοήτευσή του για τον τρόπο που αποχώρησε από την ομάδα…

«Ούτε εγώ έχω καταλάβει ακόμα γιατί παραχωρήθηκα στον ΟΦΗ. Για αυτό είμαι απογοητευμένος, γιατί με έστειλαν μακριά χωρίς κανένα λόγο. Δεν με κάλεσε κανείς για να μου εξηγήσει ποια ήταν η αιτία που δεν είχα θέση στην ομάδα. Θα έπρεπε να μου μιλήσουν για να καταλάβω και εγώ τους λόγους της παραχώρησής μου. Και από τον κόουτς και από το προσωπικό της ομάδας είμαι πολύ απογοητευμένος, αλλά τι μπορώ να κάνω; Εγώ δεν μπορώ να πάρω απάντηση στο ερώτημα αν πήγα δανεικός από τον Παναθηναϊκό ή με αγόρασε ο ΟΦΗ, γιατί είναι μια συμφωνία που έγινε μεταξύ τους. Ποτέ δεν μου είπαν. Όταν πήγα στον ΟΦΗ κανείς από τον Παναθηναϊκό δεν έδειξε ενδιαφέρον για μένα. Όταν όμως είδαν ότι παίζω καλά, τότε άρχισαν να με παίρνουν τηλέφωνο. Αυτό είναι τόσο χαζό», τόνισε αρχικά ο στράικερ της Κοπεγχάγης και συνέχισε αναφερόμενος στον Τεν Κάτε και τη σύντομη συνύπαρξή τους στο «τριφύλλι»:

«Είναι ένας… περίεργος προπονητής (σ.σ. χρησιμοποιεί μια λέξη η οποία δεν μπορεί να γραφτεί, γιατί αποτελεί πολύ βαρύ χαρακτηρισμό). Θέλει να δείχνει ότι είναι ο καλύτερος. Θέλει να φαίνεται περισσότερο αυτός από τους παίκτες. Είναι υπερόπτης, αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα στο ποδόσφαιρο. Ήρθε και κατέστρεψε όλη την ομάδα του Παναθηναϊκού. Δεν χρησιμοποιούσε τον Ίβανσιτς. Τόσο πολλοί παίκτες ήταν στον πάγκο. Όταν ήρθε και είδε τον Σαλπιγγίδη, τον έβαλε στον πάγκο και τον «σκότωσε», αλλά ο «Σάλπι» είναι δυνατός χαρακτήρας και μπόρεσε να επιστρέψει στην ενδεκάδα. Ο Τεν Κάτε αλλάζει συνεχώς τακτικές και παίκτες. Έτσι, όμως, η ομάδα δεν μπορεί να αποκτήσει ομοιογένεια. Κάνει πολλά λάθη και ο Παναθηναϊκός χάνει. Φαίνεται, ο κόουτς κάνει σφάλματα σε πολλά παιχνίδια»
!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES