18 Σεπ 2009

«Σεβάστηκα την επιθυμία του Ζίκο»


Πιστός στρατιώτης του Ολυμπιακού δήλωσε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 εξηγώντας τους λόγους της αποχώρησής του από τη θέση του γενικού αρχηγού, κατόπιν σχετικής επιθυμίας του νέου προπονητή της ομάδας, Ζίκο. Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ πάντως δήλωσε πως θα παραμείνει κοντά στην ομάδα.

«Τα χρόνια που ήμουν στον Ολυμπιακό άλλαξαν επτά προπονητές και όλοι τους μιλούν με τα καλύτερα λόγια για μένα. Το πρώτο που κοιτάζω εγώ είναι το θέμα του προπονητή. Αυτός είναι ο βασιλεύς της ομάδας, αυτός διατάζει. Από τη στιγμή που είπε ο Ζίκο ότι δεν θέλει κανέναν να ανακατεύεται, εγώ είμαι υποχρεωμένος να σεβαστώ τη γνώμη του, να φύγω και να τον αφήσω να κάνει τη δουλειά του. Είναι ένας καταξιωμένος προπονητής και κοστίζει μία περιουσία. Όλα θα πάνε καλά, δεν αλλάζει τίποτα στον Ολυμπιακό. Εγώ παραμένω σαν αντιπρόεδρος του συλλόγου. Ο όρος γενικός αρχηγός είχε μπει από τον πρόεδρο για μένα και τον απέσυρε τώρα που έφυγα», τόνισε.

Όσο για τον αποχαιρετισμό του στους παίκτες, είπε: «Οι παίκτες με συγκίνησαν. Πανζουρλισμός έγινε. Χαιρέτησα όλο το προσωπικό, γιατί τα πρωταθλήματα δεν τα δίνουν μόνο οι παίκτες, αλλά το σύνολο των εργαζομένων. Είπα στους παίκτες ότι το μόνο που ζητώ από αυτούς είναι να νικήσουν τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES