26 Μαΐ 2010

Γκαλέτι: «Δεν το βάζω κάτω»!

Γκαλέτι: «Δεν το βάζω κάτω»!Σίγουρος ότι θα παίξει ξανά ποδόσφαιρο εμφανίστηκε ο Λουτσιάνο Γκαλέτι, μιλώντας στο περιοδικό «People». Ο Αργεντινός τόνισε ότι δεν το βάζει, αν και η κατάσταση της υγείας του είναι ιδιαίτερα δύσκολη και επικίνδυνη. Ο 29χρονος παίκτης δήλωσε πως θα κάνει ό,τι μπορεί για να καταφέρει να επιστρέψει στους αγωνιστικούς χώρους.

«Δεν έχω τελειώσει. Ξέρω πως λέγεται ότι δεν θα ξαναπαίξω ποδόσφαιρο, εγώ όμως λέω ότι δεν έχω τελειώσει. Πίστευα και πιστεύω πως μπορώ να τα καταφέρω. Ξέρω πολύ καλά πως πρόκειται για μία δύσκολη και επικίνδυνη μάχη. Δεν το βάζω κάτω όμως. Ποτέ μου δεν το έβαζα κάτω σε οτιδήποτε κι ούτε τώρα θα το κάνω. Δεν θα με νικήσει η αρρώστια. Θα κάνω ότι περνάει από τη δική μου πλευρά για να τα καταφέρω και να γυρίσω στα γήπεδα. Το θέλω πολύ με όλη τη δύναμη της καρδιάς μου», ανέφερε αρχικά ο Γκαλέτι και στη συνέχεια μίλησε για αρχή της περιπέτειάς του:

«Δε νιώθω πόνους και αυτό κάνει τα πράγματα πιο δύσκολα. Δεν έχω σοβαρές ενοχλήσεις ή έντονους πόνους. Όλως τυχαίως, σε εξετάσεις που έκανα το χειμώνα βρέθηκαν κάποιοι δείκτες ανεβασμένοι και εντοπίσαμε όξυνση του προβλήματος».

Στη συνέχεια, ο Αργεντινός εξέφρασε την ελπίδα να τον δει η μικρή του κόρη να παίζει ποδόσφαιρο: «Έχουμε ακόμη έναν μήνα θεραπείας να διανύσουμε. Μέχρι τότε υπομονή. Έχω κουραστεί να διαψεύδω. Αυτό που θέλω να πω για μία ακόμη φορά είναι ένα μεγάλο "ευχαριστώ" σε όλους τους φιλάθλους που μου δίνουν κουράγιο να συνεχίσω αυτόν τον αγώνα. Και θα τον συνεχίσω. Μακάρι να με δει να παίζω ποδόσφαιρο όπως οι άλλες δύο κόρες μου, Μαρτίνα 9 και Καρολίνα 5 ετών».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES