25 Φεβ 2010

Γκέραρντ: «Ήρθα αμέσως μόλις με πήρε τηλέφωνο ο Κούγιας»

Ευτυχισμένος για τη νέα πρόκληση στην καριέρα του εμφανίστηκε ο νέος τεχνικός της Παναχαϊκής, Ευγένιος Γκέραρντ. Ο Ολλανδός τεχνικός αποκάλυψε τον σύντομο διάλογο που είχε με τον μεγαλομέτοχο της ομάδας της Πάτρας, Αλέξη Κούγια, όταν ο τελευταίος επικοινώνησε μαζί του στο τηλέφωνο. Παράλληλα δήλωσε ικανοποιημένος από το υλικό που βρήκε στην ομάδα.

Πως προέκυψε το ενδιαφέρον της Παναχαϊκής;

«Ξαφνικά τη Δευτέρα το απόγευμα που ήμουν σπίτι μου και τα πράγματα δεν ήταν τόσο καλά για μένα, διότι καθόμουν στο τζάκι με την γυναίκα μου πίνοντας κρασί, λέω ζωή είναι αυτή τώρα; Μου έλειπε το γήπεδο και τα παιδιά. Με πήρε τηλέφωνο ο κ. Κούγιας και μου λέει: «Θες να αναλάβεις»; Και σκεπτόμενος τα παραπάνω είπα είναι δυνατόν; Θα πάω. Και ο κ. Κούγιας μου είπε: «Πάρε το πρώτο αεροπλάνο και έλα». Πήρα το πρώτο αεροπλάνο και ήρθα στην Πάτρα και συμφωνήσαμε».

Ήταν εύκολο για εσάς;

«Για τον κ. Κούγια ήταν εύκολο, αλλά για μένα όχι. Είναι μεγάλη ομάδα η Παναχαϊκή αλλά πρόκειται για μια πόλη που δεν έχει λεφτά, χωρίς να είναι απαραίτητο, καθώς αυτή την ώρα σημασία έχει να δουλέψουμε. Θα τα καταφέρουμε. Έχω εμπιστοσύνη στα παιδιά και στους συνεργάτες μου».

Την έχετε παρακολουθήσει καθόλου την Παναχαϊκή;

«Καθόλου δεν την έχω δει. Είδα μόνο ένα ματς Χερσόνησος – Παναχαϊκή αλλά για 30 λεπτά. Είναι όλα μικρά παιδιά, μόνο δύο 2 είναι έμπειροι παίκτες όπως οι Παπαποστόλου και Κοζανίδης αλλά τα άλλα παιδιά είναι 21, 22, 23 ετών. Δεν είναι κανένας 28, 29, 30 αλλά δεν πειράζει. Θα τα καταφέρουμε μην φοβάστε. Ελπίζω ο κόσμος να μείνει μαζί μας. Είναι καλή ποιότητα κόσμου εδώ. Το ξέρω χρόνια εδώ. Εγώ έχω πει στον κ. Κούγια. Σε 3-4 χρόνια η Παναχαϊκή πρέπει να είναι Σούπερ Λίγκα, αλλιώς δεν πάμε καλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES