25 Φεβ 2010

Σισέ: «Μόνο να σκοράρω»

Σκόρερ... από κούνια δηλώνει ο Τζιμπρίλ Σισέ σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα της UEFA. Ο Γάλλος φορ του Παναθηναϊκού τονίζει πως ζει και αναπνέει για το γκολ. «Από την αρχή το σκοράρισμα ήταν αυτό που μου έδωσε έμπνευση για να ασχοληθώ με το ποδόσφαιρο. Δεν με ενδιέφερε να γίνω αμυντικός, μέσος ή τερματοφύλακας. Από τα πρώτα βήματα ως ποδοσφαιριστής, σε ηλικία επτά ετών, ήθελα να πετυχαίνω γκολ», δήλωσε.

Όσο για το είδωλό του; «Όταν ήμουν μικρός ήμουν οπαδός της Μαρσέιγ και είδωλό μου ήταν ο Ζαν-Πιέρ Παπέν. Η ομάδα είχε ποδοσφαιριστές όπως ο Ντεσάμπ, ο Μπολί και ο Ντεσαγί, αλλά εμένα μου άρεσε περισσότερο ο Παπέν. Ήταν ο καλύτερος παίκτης, ο κορυφαίος επιθετικός της εποχής του και ακόμη και σήμερα τον θεωρώ έναν από τους καλύτερους όλων των εποχών. Εγώ έχω το δικό μου στυλ και δεν μπορώ να πω ότι τον αντέγραψα, αλλά τον παρακολούθησα πολλές φορές πώς κινείται και τις θέσεις που έπαιρνε για να σκοράρει. Εγώ είμαι ο εαυτός μου, αλλά βοηθήθηκα παρακολουθώντας τον Παπέν».

Το ένστικτο του σκόρερ και το ταλέντο δεν αρκεί, όπως επισημαίνει ο 28χρονος στράικερ. «Όταν αγωνίζεσαι σε αυτό το επίπεδο χρειάζεται να έχεις δυνατό χαρακτήρα. Ασφαλώς και χρειάζεται το ταλέντο, αλλά μερικές φορές δεν αρκεί. Υπάρχουν οι τραυματισμοί και οι κακές σου μέρες. Πρέπει να παραμένεις δυνατός και να λες στον εαυτό σου ‘Δεν είμαι σε καλή κατάσταση σήμερα, αλλά αύριο θα είμαι καλύτερα’. Φιλοσοφία μου είναι να διασκεδάζω το ποδόσφαιρο και απλώς να χαίρομαι που παίζω. Είναι ένα παιχνίδι, άρα πρέπει να το απολαύσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES