26 Ιαν 2010

Αναλαμβάνει τη Δόξα Δράμας ο Παντελή

Ο Ανδρέας Παντελή θα είναι, όπως όλα δείχνουν, ο νέος μεγαλομέτοχος της Δόξας Δράμας. Ο Κύπριος επιχειρηματίας φέρεται να ήρθε σε συμφωνία με τον πρόεδρο των "μαυραετών", Χαράλαμπο Νικολαϊδη, για παραχώρηση του 51% των μετοχών. Τις προηγούμενες μέρες, ο πρώην μεγαλομέτοχος της Ανόρθωσης βρέθηκε στην Αθήνα για επαγγελματικούς λόγους και θα μεταβεί στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να ολοκληρωθεί η συμφωνία και οι δύο άνδρες να "δώσουν τα χέρια".

«Έχω δικό μου τρόπο σκέψης και ασχολούμαι νυχθημερόν με την ομάδα. Επιθυμία μου είναι να έχω άμεση σχέση με τα προβλήματα, αγαπώ το ελληνικό ποδόσφαιρο που είναι σε άνοδο. Η Δόξα έχει όλα τα εχέγγυα για να γίνει κάτι μεγάλο και δυνατό. Η εξάδα είναι στόχος, αφού η κορυφή είναι μακριά. Αυτό που έχω μάθει, είναι ότι το ποδόσφαιρο θέλει εμπειρία και ηρεμία για να έρθουν οι επιτυχίες. Υπάρχει θετική εντύπωση για την παρουσία της Δόξας, διαθέτει καλούς ποδοσφαιριστές, καλό τεχνικό επιτελείο και κόσμο πιστό. Αυτά είναι καθοριστικά στοιχεία που μπορούν να βοηθήσουν», ήταν τα λόγια του Παντελή σε ραδιοφωνικό σταθμό της Δράμας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES