4 Δεκ 2009

«Να φτάσει ο ΠΑΟΚ στο Champions League!»

Σε καλό δρόμο βρίσκεται το μεταγραφικό σαφάρι του Σέρτζιο Κονσεϊσάο για την ενίσχυση του ΠΑΟΚ ενόψει της περιόδου του Ιανουαρίου. Ο τεχνικός διευθυντής του Δικεφάλου σε συνεννόηση με τον Φερνάντο Σάντος και τον Ζήση Βρύζα ψάχνουν για έναν παίκτη που θα ενισχύσει την επιθετική γραμμή της ομάδας.

Ένας-δύο βρίσκονται ψηλά στη σχετική λίστα και πρόκειται για ποδοσφαιριστές που μπορούν να δώσουν λύση στο σκοράρισμα. Ο Πορτογάλος ολοκλήρωσε χθες το πρώτο του ταξίδι στο Βέλγιο και στη διάρκεια της ημέρας τα είπε με τους κ.κ. Σάντος και Βρύζα. Το επόμενο διάστημα οι τρεις άνδρες θα συζητήσουν τις προτάσεις που έφερε ο τεχνικός διευθυντής.

«Σας διαβεβαιώνω ότι και ως τεχνικός διευθυντής θα είμαι ο Σέρτζιο που έχετε γνωρίσει. Ίσως από εδώ και πέρα θα είμαι λίγο περισσότερο διπλωμάτης. Ωστόσο, το κέρδος που έχω από το ποδόσφαιρο παραμένει άθικτο. Το να πετύχεις να κάνεις τον ΠΑΟΚ να φτάσει τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό είναι δύσκολο, δεδομένου ότι το μπάτζετ του απέχει πολύ από αυτά των ομάδων της πρωτεύουσας», δήλωσε ο Πορτογάλος σε βελγική εφημερίδα.

Στη συνέχεια, ο παλαίμαχος άσος μίλησε για τη σχέση του με τον Ντ’ Ονόφριο: «Όταν πέθανε ο πατέρας μου ήταν ο άνθρωπος που μου στάθηκε. Ήταν πάντα δίπλα μου στην καριέρα μου και του χρωστάω πολλά. Οποτεδήποτε με χρειαστεί, για οποιονδήποτε λόγο, θα κάνω τα πάντα για αυτόν. Όταν ανέλαβε αυτός τη Σταντάρ, όλα πέθαιναν, αλλά τώρα την έφτασε να αγωνίζεται στο Champions League. Και εγώ το ίδιο θα προσπαθήσω να κάνω με τον ΠΑΟΚ».

Στην ενδεκάδα ο Φωτάκης

Με 4-3-3 θα παρατάξει ο Φερνάντο Σάντος τον ΠΑΟΚ στον αυριανό (19:00, NovaΣΠΟΡ FM 94,6 και Novasports 1) αγώνα με τη Λάρισα στην Τούμπα. Ο Πορτογάλος τεχνικός σκέφτεται να χρησιμοποιήσει τον Φωτάκη αντί του Αμπουμπακαρί, ο οποίος ήταν να πάρει τη θέση του Γκαρσία.

Όσον αφορά τις υπόλοιπες θέσεις στην ενδεκάδα, ο κ. Σάντος θα τοποθετήσει κάτω από τα δοκάρια τον Χαλκιά και στην άμυνα, από δεξιά προς αριστερά, τους Αραμπατζή, Κοντρέρας, Τσιρίλο και Λίνο. Στο κέντρο της μεσαίας γραμμής θα παίξουν ο Βιτόλο, ο Ίβιτς και ο Φωτάκης. Αριστερό εξτρέμ θα παίξει ο Βιεϊρίνια, ο Κουτσιανικούλης στα δεξιά και στην κορυφή θα βρίσκεται ο Μουσλίμοβιτς.

* Αρκετές είναι οι ομάδες που ενδιαφέρονται ή θα ασχοληθούν άμεσα στο μέλλον με τον Ρικάρντο Ματίας Βερόν, ο οποίος έχει συμβόλαιο για ενάμιση χρόνο. Ο Αργεντινός βρίσκεται στο «στόχαστρο» της Καβάλας, ενώ από την Κύπρο υπάρχει επίσης ενδιαφέρον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES