8 Οκτ 2009

ΙΩΑΝΝΟΥ: «Ήρθα στην Κέρκυρα για να ανέβουμε»

Αποφασισμένος να πετύχει με την ομάδα του ΑΟ Κέρκυρα την άνοδο στη Σούπερ Λιγκ, δηλώνει ο Δημήτρης Ιωάννου, μιλώντας στην ιστοσελίδα μας. Για την παρουσία των «Φαιάκων» στο φετινό Πρωτάθλημα, ο 32χρονος κεντρικός αμυντικός ανέφερε:

«Κάναμε ένα πολύ καλό ξεκίνημα. Μετά από τρεις αγωνιστικές είμαστε αήττητοι και βρισκόμαστε στην κορυφή, έχοντας περάσει αλώβητοι από δύο δύσκολες έδρες, τον Βόλο και την Φυλή. Θα μπορούσαμε να είχαμε καλύτερη συγκομιδή βαθμών, αφού στο παιχνίδι με τον Θρασύβουλο χάσαμε πέναλτι για να πάρουμε την νίκη, αλλά ας μην είμαστε και πλεονέκτες».

Για την συνέχεια του Πρωταθλήματος, ο έμπειρος μπακ τόνισε: «Η συνέχεια σίγουρα είναι δύσκολη, αφού το Πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής είναι ένας πραγματικός μαραθώνιος. Στην κατηγορία υπάρχουν 18 ομάδες που κατά τη γνώμη μου είναι ισοδύναμες. Ακόμα και οι τέσσερις που ανέβηκαν από την Γ’ Εθνική, παρουσιάζονται πολύ δυνατές. Πιστεύω ότι το φετινό Πρωτάθλημα θα είναι συγκλονιστικό και θα έχει ενδιαφέρον μέχρι το τέλος».

Ο Ιωάννου υποστήριξε πως ήρθε στην Κέρκυρα για να βοηθήσει τους «κυανέρυθρους» να επιστρέψουν στην μεγάλη Κατηγορία: «Πιστεύω ακράδαντα ότι η Κέρκυρα μπορεί να ανέβει στην Σούπερ Λιγκ κι εγώ θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Στην καριέρα μου έχω μάθει να πρωταγωνιστώ και ήρθα στην ομάδα για να συμβάλλω στην επίτευξη των στόχων της. Η άνοδος αποτελεί το όνειρο της ομάδας και φυσικά του φίλαθλου κόσμου της, τον οποίο θέλουμε κοντά μας».

Τέλος, σε ότι αφορά την διακοπή του Πρωταθλήματος λόγω των εκλογών, ο πολύπειρος αμυντικός είπε: «Δεν νομίζω ότι ήταν καλή για την ομάδα μου αυτή η διακοπή. Βρισκόμαστε στον δρόμο των επιτυχιών και φοβάμαι μήπως αυτή η διακοπή μας βγάλει από τον ρυθμό μας. Το μόνο θετικό είναι ότι δίνετε η δυνατότητα στον Φλαβίνιο να επανέλθει. Είναι ένας πολύτιμος παίκτης για την ομάδα μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES