27 Σεπ 2009

Μπίαρσμιρ: "Καλύτεροι από ΑΕΚ, Ολυμπιακό"

Ο Ματίας Μπίαρσμιρ θα αποτελέσει το "Hummer" στην άμυνα του Παναθηναϊκού για το ντέρμπι της Κυριακής κόντρα στην ΑΕΚ. 

 Ο Σουηδός θεωρεί τον Παναθηναϊκό την καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και φαβορί για τη νίκη στο ντέρμπι, όπως τονίζει σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα το "Goal".

Eπίσης, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στον Χενκ Τεν Κάτε, την αμυντική λειτουργία της ομάδας, αλλά και για τον Ρενέ Χένρικσεν.

Διαβάστε μερικά αποσπάσματα από την συνέντευξη του Σουηδού αμυντικού:

Τι χρειάζεται ο Παναθηναϊκός για την κατάκτηση του πρωταθλήματος;

"Πρώτα από όλα χρειαζόμαστε και τύχη. Για να πάρεις ένα τρόπαιο θες και την τύχη μαζί σου. Ακόμα και η Μπαρτσελόνα θέλει μια δόση τύχης για να φτάσει να διεκδικεί το Τσάμπιονς Λιγκ, όπως έγινε για παράδειγμα πέρυσι στον ημιτελικό με την Τσέλσι. Από εκεί και πέρα θα πρέπει όλοι οι παίκτες να παλεύουμε για την ομάδα. Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Διότι αν παλεύουμε ο ένας για τον άλλο δενόμαστε πιο πολύ σαν ομάδα και νιώθουμε πιο κοντά. Με αυτά τα στοιχεία μπορούμε να κερδίζουμε τους πάντες".

Πως βλέπεις το ματς με την ΑΕΚ δεδομένου ότι έχασε το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό πριν από 3 μέρες και θα παίξει ακόμα πιο αποφασισμένη;

"Αυτό είναι λογικό, ωστόσο ακόμα και αν δεν είχε χάσει από τον Ολυμπιακό, πάλι θα μιλούσαμε για ένα μεγάλο ντέρμπι, όπου όλα μπορούν να συμβούν. Μου αρέσει να παίζω σε ντέρμπι. Δεν είναι μόνο για μας δύσκολο παιχνίδι. Είναι και για την ΑΕΚ γιατί και εμείς θα παίξουμε με το μαχαίρι στα δόντια. Θέλουμε πολύ τη νίκη και νομίζω ότι είμαστε καλύτερη ομάδα από την ΑΕΚ".

Ποια η γνώμη σου για τους δύο μεγάλους αντιπάλους του Παναθηναϊκού, τον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ;

"Σίγουρα είναι σκληρές ομάδες. Αλλά όχι πιο σκληρές από μας. Μπορούμε να τις νικήσουμε και τις δύο. Μου είπαν ότι πέρυσι παίξαμε πολύ καλά και στα δύο παιχνίδια με τον Ολυμπιακό και δεν κερδίσαμε. Αν κάνουμε και φέτος καλές εμφανίσεις στα ντέρμπι και πάρουμε τα "μικρά παιχνίδια" θα τα καταφέρουμε".

Η άποψή σου για το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος;

"Για μένα είναι πολύ νωρίς ακόμα για να έχω πλήρη εικόνα. Όλα τα παιχνίδια είναι σημαντικά. Ακόμα και όταν παίζουμε με την Ξάνθη ή κάποια άλλη όχι και τόσο μεγάλη ομάδα επιπέδου Ολυμπιακού ή ΑΕΚ, εγώ ανυπομονώ διότι θέλω να μάθω τα πάντα για όλους τους αντιπάλους μας".

Ο Παναθηναϊκός έχει σπουδαία παράδοση στους Σκανδιναβούς παίκτες. Ένας από αυτούς που έγραψαν ιστορία ήταν και ο Ρενέ Χένρικσεν, ο οποίος ήρθε το ίδιο αθόρυβα στην Ελλάδα όπως ήρθες κι εσύ πριν από ακριβώς 10 χρόνια. Θα ήθελε να γίνεις ο διάδοχος του;

"Δεν τον έχω συναντήσει από κοντά, αλλά τον γνωρίζω ως παίκτη κι έχω παρακολουθήσει και αγώνες του. Ήταν πραγματικά σπουδαιός. Ακόμη μιλούν γι' αυτόν στην ομάδα. Πολύς κόσμος με σταματάει στους δρόμους της Γλυφάδας που μένω και μου λένε ότι "εσύ είσαι ο νέος Ρενέ". Με τιμούν πραγματικά αυτά που λένε για εμένα. Θέλω να γίνω ένας παίκτης που θα μείνει στις καρδιές των οπαδών του Παναθηναϊκού και θα θυμούνται μόνο καλά πράγματα γι' αυτόν. Αυτός είναι ο στόχος μου."

Αν ήσουν προπονητής γιατί θα επέλεγες τον Μπιέρσμιρ;

"Διότι είναι ήρεμος με την μπάλα, διαβάζει τον αντίπαλο και παίρνει καλές τοποθετήσεις μπροστά από την άμυνα".

Τι έχεις να υποσχεθείς στον κόσμο του Παναθηναϊκού; Μπορεί να περίμεναν ένα πιο δυνατό όνομα στη συγκεκριμένη θέση, ωστόσο σε έχουν υποδεχθεί πολύ θερμά και μιλούν με τα καλύτερα λόγια για σένα.

"Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα παλεύω πάντα για την ομάδα. Και μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε. Μπορούμε να πάρουμε το πρωτάθλημα".

Πως κρίνεις την ποιότητα του ρόστερ του Παναθηναϊκού σε αυτούς τους μήνες που βρίσκεσαι στην ομάδα; Σε βοηθάει ο ανταγωνισμός;

"Ναι το νιώθω ότι βελτιώνομαι καθημερινά. Στην άμυνά μου στη δύναμή μου, σε όλα τα σημεία του παιχνιδιού μου. Έχουμε ένα εξαιρετικό ρόστερ και η καθημερινή πίεση στις προπονήσεις σε βοηθάει ουσιαστικά. Όταν παίζεις με καλύτερους παίκτες γίνεσαι κι εσύ καλύτερος".

Σχετικά με τα όσα λέγονται για την άμυνα του Παναθηναϊκού. Υπάρχει τελικά πρόβλημα στην αμυντική γραμμή του Παναθηναϊκού;

"Δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα στο βαθμό που παρουσιάζεται πολλές φορές προς τα έξω. Αν πάμε στο πρωτάθλημα θα δούμε ότι έχουνε δεχθεί ένα γκολ σε τέσσερις αγώνες. Και γενικά δεν επιτρέπουμε ως ομάδα τους αντιπάλους μας να κάνουν ευκαιρίες".

Στην Ευρώπη όμως οι επιδόσεις σας δεν είναι το ίδιο καλές...

"Συμφωνώ. Είναι αλήθεια ότι στα ευρωπαϊκά ματς δεν τα πήγαμε καλά. Τα γκολ που δεχθήκαμε στην Ευρώπη ήταν χάρισμα. Το χειρότερό μας παιχνίδι όμως τουλάχιστον αμυντικά ήταν αυτό με τη Γαλατάσαραϊ, διότι δεχτήκαμε πολύ εύκολα γκολ. Αλλά και πάλι η γνώμη μου είναι ότι δεν έχουμε πρόβλημα".

Έχεις παίξει μαζί με τον Σαριέγκι, τον Βύντρα και τον Καντέ ως παρτενέρ στην άμυνα. Με ποιον θεωρείς ότι συνεργάζεσαι καλύτερα;

"Δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός στην απάντησή μου, διότι μόνο με τον Γιόσου έχω παίξει συνεχόμενα παιχνίδια μαζί του. Με τον Σεντρίκ για παράδειγμα έπαιξα μόνο στο φιλικό με τη Χόνβεντ στην Ουγγαρία. Μόνο αν παίξω 3-4 παιχνίδια με τον καθένα θα είμαι σε θέση να σας απαντήσω σε αυτό. Από την ως τώρα μου συνεργασία με τον Γιόσου πάντως, είμαι πολύ ευχαριστημένος και νιώθω καλά. Έχει μεγάλη εμπειρία, μιλάει πολύ και καθοδηγεί τα μετόπισθεν και γενικά με βοηθάει".

Ο Σισέ αισθάνεται μία επιπλέον πίεση, όσο δεν έρχονται και τα γκολ. Είναι θέμα τύχης και ρέντας;

"Ναι ξεκάθαρα. Τον βλέπω στις προπονήσεις καθημερινά και γνωρίζω τι μπορεί να κάνει. Και σας υπόσχομαι ότι αν σκοράρει σε 1-2 ματς στη σειρά, δεν θα σταματάει μετά. Είναι θέμα ψυχολογίας. Αν βάλεις ένα, δύο, τρία γκολ στη σειρά μετά αποφορτίζεσαι. Αισθάνεσαι πιο σίγουρος στις επιλογές σου, στις κινήσεις σου".

Σχετικά με τον Σωτήρη Νίνη

"Ο Νίνης έχει όλες τις προϋποθέσεις. Παρότι είναι μόλις 19 ετών βρίσκεται ήδη σε πολύ υψηλό επίπεδο."

Σχετικά με τον Χενκ Τεν Κάτε

"Μου αρέσει ο τρόπος δουλειάς του προπονητή, αλλά και των συνεργατών του. Στη Σουηδία μιλάς περισσότερο απευθείας με τον προπονητή, εδώ τα πράγματα είναι πιο επαγγελματικά. Εδώ προπονείσαι για 1,5 ώρα πολύ σκληρά, ενώ στη Σουηδία μπορεί να προπονείσαι για 2 ώρες και να μην κάνεις τίποτα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES