13 Φεβ 2010

Tζεμπούρ: "Kανένα πρόβλημα με Μπάγεβιτς"

Tζεμπούρ: "Kανένα πρόβλημα με Μπάγεβιτς"O Ράφικ Τζεμπούρ διαψεύδει πως έχει μιλήσει αρνητικά για τον Ντούσαν Μπάγεβιτς, όπως γράφτηκε στην αρχή της εβδομάδας σε αλγερινή εφημερίδα και ξεκαθάρισε πως είναι έτοιμος να βοηθήσει ανά πάσα στιγμή την ΑΕΚ. Αποθέωση για Ίσμαελ Μπλάνκο και Νίκο Γεωργέα. Μπλάνκο: "Για πολλά χρόνια στην ΑΕΚ"


Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα "Competition", ο 26χρονος επιθετικός δηλώνει ευχαριστημένος στην ΑΕΚ και ικανοποιημένος από τον διπλό ρόλο που του έχει ανατεθεί αυτός του σκόρερ αλλά και να τροφοδοτεί τους συμπαίκτες του.

Επίσης, εμφανίζεται ικανοποιημένος που επέστρεψε στην εθνική Αλγερίας, μετά τον αποκλεισμό του από το Κόπα Άφρικα. Aποσπάσματα από την συνέντευξη:

Κλήθηκες και επίσημα πλέον στην εθνική: "Ολοι γνωρίζουν γιατί έμεινα εκτός αποστολής στο Κόπα Αφρικα. Είχε ξεκαθαρίσει ότι θα καλέσει μόνο παίκτες που έχουν παιχνίδια στα πόδια τους κι εγώ τότε δεν έπαιζα στην ομάδα μου".

Επέστρεψες, όμως, στην ΑΕΚ κι έτσι επέστρεψες και στην εθνική: "Η ΑΕΚ είναι η ομάδα με την οποία έχω συμβόλαιο. Γύρισα στην Αθήνα πριν ξεκινήσει το Κόπα Αφρικα και προπονήθηκα πολύ σκληρά, ακολουθώντας πιστά ένα ειδικό πρόγραμμα προκειμένου να επανακτήσω τη φόρμα μου. Συγκεντρώθηκα στη δουλειά μου στις προπονήσεις κι έτσι ήμουν έτοιμος όταν ο προπονητής με κάλεσε να παίξω. Αρπαξα την ευκαιρία με στόχο να βοηθήσω την ομάδα και να δείξω την αξία μου. Ετσι, ξανακέρδισα θέση στην ενδεκάδα".

Μπορούμε να πούμε, επομένως, ότι όλα πάνε καλά για σένα, συμπεριλαμβάνοντας και τον προπονητή σου; "Δόξα τω Θεώ, ναι, θα έλεγα μάλιστα πως δεν πάνε απλώς καλά, αλλά πολύ καλά. Πάντα έλεγα ότι η ΑΕΚ είναι η ομάδα μου, μου αρέσει πραγματικά που παίζω στην ΑΕΚ και είμαι έτοιμος να βοηθήσω ανά πάσα στιγμή. Δεν έχω κανένα πρόβλημα και αναφέρομαι και στον προπονητή μου.

Μάλιστα, θα ήθελα να πω πως όσα δημοσιεύτηκαν σε αλγερινή εφημερίδα περί κριτικής μου στον προπονητή είναι απολύτως ψευδή και γι' αυτόν τον λόγο τα διέψευσα μέσω δήλωσής μου στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας. Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί λένε για μένα πράγματα τόσο σοβαρά που δεν έχω πει, αν και το κάνουν για να με βλάψουν
".

Αυτές οι δηλώσεις πήραν έκταση στον ελληνικό Τύπο. Γι' αυτό δεν παίζεις με τον Πανθρακικό;

"Οχι, καμία σχέση. Οταν ενημέρωσα τους ανθρώπους της ΑΕΚ ότι ουδέποτε έκανα αυτές τις δηλώσεις με πίστεψαν αμέσως. Τους είπα, μάλιστα, να ζητήσουν και την κασέτα με τη συνέντευξη και μεταφράζοντας όσα είχα πει να διαπιστώσουν ότι ποτέ δεν είπα όσα είχαν γραφτεί εναντίον του προπονητή μου. Στην πραγματικότητα το μόνο που είπα ήταν ότι εγώ, ως παίκτης, έχω μια αποστολή στο γήπεδο και ο προπονητής μου από την πλευρά του γνωρίζει τι πρέπει να κάνει.

Τώρα όσον αφορά την απουσία μου από το παιχνίδι, έχει να κάνει με το γεγονός ότι είμαι άρρωστος. Εχω ίωση του αναπνευστικού, γι' αυτό δεν προπονήθηκα τρεις μέρες. Τα αντιβιοτικά που πήρα για να μου περάσει εξασθένησαν τον οργανισμό μου και γι' αυτό δεν μπορώ να παίξω με τον Πανθρακικό, ειδικά από τη στιγμή που ο αγώνας είναι εκτός έδρας και απαιτείται μετακίνηση σε άλλη πόλη. Ομως πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμος στο επόμενο παιχνίδι
".

Στην ΑΕΚ δεν βάζεις μόνο γκολ, αλλά βοηθάς και συμπαίκτες σου να σκοράρουν με τις σέντρες σου.
"Δόξα τω Θεώ, αισθάνομαι πολύ καλύτερα τώρα που έχω πέντε παιχνίδια στα πόδια μου. Είναι, επίσης, γεγονός πως τώρα στην ΑΕΚ έχω δύο ρόλους: να σκοράρω και να τροφοδοτώ με ασίστ τους συμπαίκτες μου, γιατί δεν μου αρκεί να υποδέχομαι καλές μπαλιές, αλλά θέλω να βοηθώ και τους συμπαίκτες μου να βάζουν γκολ. Μέχρι τώρα λειτουργεί αυτός ο διπλός ρόλος και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι και εγώ και η ομάδα στα επόμενα παιχνίδια".

"Ίσμαελ Μπλάνκο, οεοεοε...."

Ο αγαπημένος "Ζορό" της κιτρινόμαυρης εξέδρας, για ακόμα μια φορά γνώρισε την αποθέωση από τους φιλάθλους, στην παρουσία του σε σύνδεσμο της ΑΕΚ στην Κομοτηνή. Ο Ίσμαελ Μπλάνκο, έγινε σύνθημα από περίπου 250 φίλους της ομάδας που πήγαν να υποδεχτούν τον επιθετικό της ΑΕΚ.

"Είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή που βρίσκομαι ανάμεσά σας. Νιώθω πολύ άνετα στην Ελλάδα. Νιώθω την αγάπη του κόσμου και σας ευχαριστώ", είπε ο Ισμαέλ, ο οποίος άκουσε τον κόσμο να του ζητάει να μείνει στην ΑΕΚ για πολλά χρόνια. Ο ίδιος χαμογέλασε, όταν του μετέφρασαν αλλά η... πίεση συνεχίστηκε και ο ίδιος δεν άντεξε: "Ναι, γιατί όχι. Να μείνω εδώ για πολλά χρόνια και να κλείσω την καριέρα μου".

Στον σύνδεσμο της Ένωσης, ο Μπλάνκο βρέθηκε παρουσία του γενικού διευθυντή της ομάδας, Βασίλη Δημητριάδη, ο οποίος φυσικά αποθεώθηκε, δηλώνοντας συγκινημένος, ενώ πέρασε και το μήνυμα ενότητας:

"Η καρδιά της ΑΕΚ χτυπάει πολύ δυνατά εδώ στην Κομοτηνή. Είχα έρθει πριν από 15 χρόνια σαν παίκτης εδώ. Παρότι είμαι μακριά βλέπω την αγάπη που έχετε για την ομάδα. Γι' αυτό τον κόσμο πρέπει να γίνει η ΑΕΚ πάλι πρώτη. Και για να γίνει ξανά η ΑΕΚ πρώτη πρέπει να βοηθήσουμε όλοι".

"Γεωργέα, Γεωργέα τα φυτά στην Καλαμάτα..."

Μετά την επιστροφή του Βασίλη Δημητριάδη στην ΑΕΚ, η Ένωση άρχισε και πάλι να θυμίζει... Ένωση, όταν οι παίκτες σε οποιοδήποτε ταξίδι τους για εκτός έδρας αγώνα κάνανε πάντα επίσκεψη στους τοπικούς συνδέσμους. Με πρωτοβουλία λοιπόν του "Bill", η συνήθεια που λάτρεψε ο κόσμος, έγινε και πάλι πράξη.

Αυτή τη φορά ήταν η σειρά των Μπλάνκο και Γεωργέα να γνωρίσουν τον κόσμο στην περιφέρεια και αντίστοιχα ο κόσμος της ΑΕΚ να γνωρίσει τους παίκτες που πολλές φορές λόγω της απόστασης είναι δύσκολο να τους δούνε αγωνιζόμενους.

Ο Γεωργέας βρέθηκε κοντά σε έναν από τους πιο ιστορικούς συνδέσμους της ORIGINAL 21, σε αυτόν της Αλεξανδρούπολης. Η συνάντηση έγινε σε εστιατόριο της πόλης, όπου λίγο μετά τις 9 το βράδυ, ο αρχηγός του δικεφάλου, Νίκος Γεωργέας εμφανίστηκε και η αποθέωση από 100 περίπου φιλάθλους ξεκίνησε με το γνωστό σύνθημα φυσικά για τα... φυτά.

"Μακάρι να σας φέρει γούρι η παρουσία σου εδώ. Να κερδίσετε αύριο και να... σκοράρεις, για να το πανηγυρίσεις στα κάγκελα μαζί μας", δήλωσαν τα παιδιά του συνδέσμου και έδωσαν μια φανέλα στον παίκτη της Ένωσης ο οποίος με τη σειρά του τόνισε:

"Ευχαριστώ πολύ για την υποδοχή στο δεύτερο πιο ιστορικό κλαμπ της ΑΕΚ. Ελπίζω αύριο να ανταποδώσουμε την υποδοχή και να πάμε καλύτερα στα πλέι οφ. Ευχαριστούμε και για την υποδοχή στο αεροδρόμιο. Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους".

Φυσικά όταν ο Νίκος Γεωργεας έφυγε από το μαγαζί, ο κόσμος τον ακολούθησε και η νύχτα έγινε μέρα από τα βεγγαλικά και τα καπνογόνα σε μια δεύτερη αποθέωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES