27 Φεβ 2010

«Τσεκάρει» η Μαν. Γιουνάιτεντ τον Νίνη!

Στα επίσημα του γηπέδου της Νέας Σμύρνης για τον αγώνα του Πανιωνίου με τον Παναθηναϊκό θα βρίσκονται την Κυριακή σκάουτερ της Γιουβέντους, της Ουντινέζε και της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, σύμφωνα με την ενημέρωση που έρχεται από τον Πανιώνιο. Όπως είναι φυσικό, το μυαλό όλων πάει στον Σωτήρη Νίνη, τον οποίο οι προαναφερθείσες ομάδες θέλουν να παρακολουθήσουν από κοντά και να διαπιστώσουν την αξία του σε ένα διαφορετικό ματς, όπως είναι αυτό με τους «κυανέρυθρους».

Το προηγούμενο διάστημα είχε ακουστεί ότι ο διεθνής μεσοεπιθετικός βρίσκεται στο «στόχαστρο» της Άρσεναλ, της Λίβερπουλ, της Ρεάλ Μαδρίτης, της Μίλαν και της Ίντερ, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει καμία επίσημη πρόταση από τους παραπάνω συλλόγους.

«Ξέρω τι θα γίνει. Θα γράψουν πολλά και θα πουν ακόμα περισσότερα, αλλά μόνο ο Παναθηναϊκός με νοιάζει. Τίποτε άλλο. Και δεν πρόκειται να επηρεαστώ. Ξέρω πώς να διαχειριστώ πλέον αυτή την κατάσταση», έλεγε στο περιβάλλον του ο 20χρονος άσος και εκείνο που τονίζει είναι πως «... σε αυτά τα τρία χρόνια δεν έχω πανηγυρίσει έναν τίτλο με τον Παναθηναϊκό. Αυτό, λοιπόν, θέλω κι εγώ κι όλη η ομάδα».

«Μην ξεγράφετε τον Τζιμπρίλ»!

Ενοχλημένος που δεν κλήθηκε στην εθνική Γαλλίας εμφανίστηκε ο Τζιμπρίλ Σισέ, μιλώντας στο Canal+. Ο 28χρονος στράικερ υποσχέθηκε ότι το προσεχές δίμηνο θα «εκραγεί» και τόνισε πως δεν πρέπει να τον ξεγράφει κανείς από την εθνική ομάδα της πατρίδας του.

«Εχω μέσα μου πλέον πιο μεγάλη οργή και λύσσα, πάντα με την καλή έννοια. Περιμένετε να δείτε τι θα κάνω το επόμενο δίμηνο. Θα εκραγώ. Σας διαβεβαιώνω. Εχω την πείνα του αρρώστου. Το τέλος της διαδρομής για εμένα δεν είναι το φιλικό με την Ισπανία, αλλά τα τελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Μην ξεγράφετε τον Τζιμπρίλ. Περιμένετε λίγο ακόμα και θα με θυμηθείτε», ανέφερε αρχικά ο Σισέ

Ο ομοσπονδιακός τεχνικός των «τρικολόρ», Ραϊμόν Ντομενέκ χαρακτήρισε τον Γάλλο σούπερ-σταρ ποιοτικό επιθετικό και ο παίκτης του Παναθηναϊκού σχολίασε πως: «Με τα όσα είπε ο Ντομενέκ φαίνεται ότι με πιστεύει και μου δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερο κίνητρο. Η δουλειά που έχω κάνει πιστεύω ότι θα με δικαιώσει. Δεν σκοπεύω σε καμία περίπτωση να τα παρατήσω, αλλά να συνεχίσω με μεγαλύτερη ορμή. Εχω μπροστά μου δύο μήνες ακόμα και θα παλέψω σκληρά».

Εν τω μεταξύ, το «France Football» έγραψε: «Είναι ποτέ δυνατόν ο Ντομενέκ να καλεί τον Ρεμί με μία συμμετοχή στους ''τρικολόρ'' και με πεσμένο ηθικό από τις φετινές του εμφανίσεις με τη Νις και να μην καλεί τον Σισέ με 23 γκολ στη διάρκεια της σεζόν και με μεγάλη εμπειρία στο στρατόπεδο των «μπλε» με τις 37 προηγούμενες συμμετοχές του;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES