7 Σεπ 2009

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΣΕΞ..ΑΡΧΙΣΑΝ Κ ΟΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΙ!!

Εξαλλος ήταν ο Ζιμπρίλ Σισέ μετά το τέλος του αγώνα με την ρατσιστική επίθεση σε βάρος του από μερίδα οπαδών του Ολυμπιακού Βόλου. Μάλιστα ο Γάλλος επιθετικός του Παναθηναϊκού σκέπτεται πολύ σοβαρά να δώσει συνέχεια στην υπόθεση.

“Πρώτη φορά στην καριέρα μού μου φέρονται έτσι. Εγώ δεν ήρθα στην Ελλάδα για να μου κάνουν ρατσιστική επίθεση και να μου φωνάζουν "ουγκ ουγκ" όποτε έπιανα την μπάλα στα πόδια μου. Αν το ήξερα αυτό, δεν θα ερχόμουν!

Αυτό που έγινε σήμερα δεν πρόκειται να το αφήσω να περάσει έτσι. Είναι απαράδεκτο και δεν μπορώ να πιστέψω ότι μου συνέβη. Από ένα σημείο και μετά δεν είχα μυαλό για το παιχνίδι. Θόλωσα από αυτά που άκουγα! Από τα πρώτα λεπτά, όποτε έπιανα την μπάλα στα πόδια μου κάποιοι από ένα συγκεκριμένο σημείο της εξέδρας μου φώναζαν "ουγκ ουγκ". Το είπα στον διαιτητή και μου είπε ότι θα βγει ανακοίνωση από τα μεγάφωνα. Ανακοίνωση δεν ξέρω αν βγήκε, αλλά αυτοί συνέχισαν.

Στο γκολ που βάλαμε τρελάθηκα και πήγα μπροστά τους και τους έκανα να σωπάσουν. Συνέχισαν τα ίδια, μου πέταξαν μπουκάλια και δεν άντεξα και τους πέταξα ένα. Δεν μπορώ να ηρεμήσω, μόνο που το σκέφτομαι τρελαίνομαι.” δήλωσε ο Ζιμπρίλ Σισέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES