24 Ιουν 2010

Σάντος: "Θέλω να δουλέψω στην Ελλάδα"

Σάντος: "Θέλω να δουλέψω στην Ελλάδα"Η αποστολή της Εθνικής ομάδας επέστρεψε στην Ελλάδα το πρωί της Πέμπτης μετά την ολοκλήρωση των υποχρεώσεων στην τελική φάση του Μουντιάλ.Την αποστολή υποδέχτηκε ο γενικός γραμματέας αθλητισμού, Πάνος Μπιτσαξής.Απών ήταν ο Ότο Ρεχάγκελ καθώς ο Γερμανός προπονητής έμεινε στην αφρικανική ήπειρο για διακοπές ενώ την ίδια στιγμή βέβαια έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την αντικατατάσταση του. Ο 72χρονος τεχνικός μετά από εννέα χρόνια αποχωρεί από την τεχνική ηγεσία της "γαλανόλευκης" και πλέον ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα.

Φαβορί για να αναλάβει τις τύχες της ομάδας είναι ο Φερνάντο Σάντος, η πρόσληψη του οποίου δεν αποκλείεται να ανακοινωθεί στην προσεχή συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας.

Το συμβόλαιο του θα είναι για δύο χρόνια και θα προσπαθήσει να οδηγήσει την Εθνική στα τελικά του "EURO 2012". Ο μέχρι πρότινος προπονητής του ΠΑΟΚ με δηλώσεις του στα "ΝΕΑ" υποστήριξε ότι δεν έχει πρόταση μέχρι στιγμής αλλά επιθυμεί να δουλέψει στην Ελλάδα.

"Μέχρι στιγμής δεν έχω πρόσκληση. Μέχρι στιγμής, ξαναλέω. Δεν μπορώ να πάω μόνος μου να χτυπήσω μια πόρτα. Βέβαια, γνωρίζω τι λέγεται στην Ελλάδα και με ενδιαφέρει. Ύστερα από ένα διάστημα που ξεκουράστηκα και το είχα ανάγκη, είμαι ξανά έτοιμος να εργαστώ. Είχα προτάσεις και τις άφησα. Αν μου γίνει επίσημη πρόταση, τότε ασφαλώς και θα τη σκεφτώ και θα εξετάσω τα πάντα", τόνισε.

Παράλληλα σε δηλώσεις του στον Τύπο της Πορτογαλίας, ανέφερε:"Δεν έχω επικοινωνήσει με κανέναν από την ελληνική ομοσπονδία, συνεπώς δεν μπορώ να μιλήσω για κάτι που δεν υπάρχει. Αν μου γίνει πρόσκληση, ναι, θα πρέπει να το σκεφτώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES