16 Μαΐ 2010

Ενοχλημένοι με Μπάγεβιτς

Ενοχλημένοι με ΜπάγεβιτςΟι σχέσεις των ανθρώπων της διοίκησης της ΑΕΚ με τον Ντούσαν Μπάγεβιτς φαίνεται πως έχουν φτάσει σε οριακό σημείο. Τα περισσότερα μέλη του διοικητικού συμβουλίου επιθυμούν την απομάκρυνση του 61χρονου τεχνικού από τον πάγκο της ομάδας, την ίδια ώρα που ο ίδιος δηλώνει πως δεν πρόκειται να παραιτηθεί. Μόνο νίκη θέλει απόψε (21:15-NovaSports 1) η «Ένωση» κόντρα στον ΠΑΟΚ στην Τούμπα. Με 4-4-2 σκέφτεται να παρατάξει την ομάδα του Μπάγεβιτς.

Ο Σερβοέλληνας τεχνικός σε συνέντευξη που παραχώρησε εξήγησε πως δεν αισθάνεται υπόλογος για την κατάντια της ομάδας, μολονότι βρίσκεται στην καθοδήγησή της από τον Νοέμβριο του 2008. Τόνισε μάλιστα πως θέλει να κλείσει την καριέρα του στους «κιτρινόμαυρους» ενώ ξεκαθάρισε πως δεν προτίθεται να παραιτηθεί.

Από τη διοίκηση του «χρεώνουν» την κακή αγωνιστική εικόνα της ομάδας, παρόλο που και οι ίδιοι δεν έχουν τηρήσει τις δεσμεύσεις τους σε ότι έχει να κάνει με τις πληρωμές. Η διάθεση για απομάκρυνση του Μπάγεβιτς είναι σαφής σε αρκετά μέλη της διοίκησης, οριστική απόφαση, όμως, δεν έχει ληφθεί, μια και σημαντικότατο ρόλο σ' αυτή θα έχει ο Πέτρος Παππάς, ο άνθρωπος που είχε συμβάλει στην επιστροφή του «Πρίγκιπα» και ο άνθρωπος που μπορεί να τον κρατήσει στον πάγκο μέχρι τη λήξη του συμβολαίου του τον Ιούνιο του 2011. Οποιαδήποτε εξέλιξη, όμως, στο θέμα του 61χρονου τεχνικού θα υπάρξει μετά το τέλος των πλέι οφ. Πάντως, αν τελικά οι δρόμοι της ΑΕΚ και του Μπάγεβιτς χωρίσουν, τότε η διάδοχη κατάσταση είναι γνωστή. Ο Λάζλο Μπόλονι βρίσκεται ψηλά στη λίστα με τους υποψήφιους αντικαταστάτες του Μπάγεβιτς, αλλά προς το παρών, το όνομα του 58χρονου Ρουμάνου έχει μπει στο… ψυγείο.

Ιβάνοφ: «Είμαι ενθουσιασμένος».

Η ΑΕΚ ενδιαφέρεται, όπως αποκάλυψε εφημερίδα της Βουλγαρίας, για τον 25χρονο κεντρικό αμυντικό της Μπερόε, Ιβάν Ιβάνοφ. Ο Βούλγαρος αμυντικός μίλησε στη Sportday και αποκάλυψε πως «υπάρχει ενδιαφέρον από την ΑΕΚ». Μάλιστα ο Ιβάνοφ υποστήριξε πως άνθρωποι της «Ένωσης» έχουν μιλήσει μαζί του. «Σήμερα (σ.σ.: χθες) επικοινώνησαν μαζί μου τηλεφωνικά από την ΑΕΚ και μου είπαν πως με έχουν παρακολουθήσει και με θέλουν στην ομάδα. Μου είπαν επίσης πως αύριο (σ.σ.: σήμερα) ή μέσα στις επόμενες δύο-τρεις μέρες θα υποβάλουν επίσημη πρόταση στην ομάδα μου για την απόκτησή μου», υποστήριξε ο Βούλγαρος κεντρικός αμυντικός, ο οποίος δεν έκρυψε τη χαρά του για την εξέλιξη αυτή: «Είμαι ενθουσιασμένος με την προοπτική αυτή. Θέλω πολύ να έρθω και περιμένω να γίνει η πρόταση στην Μπερόε. Είμαι βέβαιος πως η ομάδα μου δεν θα μου βάλει εμπόδια σε μία μεταγραφή στην ΑΕΚ, επειδή γνωρίζει πως θέλω να παίξω στο εξωτερικό», κατέληξε ο Ιβάνοφ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES