5 Μαρ 2010

Σισέ: «Να αποδείξω ότι δεν είμαι νεκρός»!

Σισέ: «Να αποδείξω ότι δεν είμαι νεκρός»! Αποφασισμένος να κάνει τα πάντα για να αγωνιστεί στο Μουντιάλ 2010 με τη φανέλα της Γαλλίας δήλωσε ο Τζιμπρίλ Σισέ στο “Eurosport”. «Είμαι πεινασμένος. Θέλω να αποδείξω ότι δεν είμαι νεκρός», τόνισε ο φορ του Παναθηναϊκού, ο οποίος επέστρεψε μετά από δύο χρόνια περίπου στην εθνική του ομάδα στο διεθνές φιλικό με την Ισπανία (ήττα 2-0), στο οποίο πέρασε ως αλλαγή στο δεύτερο ημίχρονο και αποθεώθηκε από το γαλλικό κοινό.

«Η παρουσία μου στα τελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Ν. Αφρικής περνάει μέσα από τις εμφανίσεις μου με τον Παναθηναϊκό στο πρωτάθλημα, αλλά κυρίως στο Europa League. Αυτή η κλήση (σ.σ. με την Ισπανία) μου δίνει περισσότερη χαρά και αυτοπεποίθηση. Θα μπορούσα να είχα πάει και καλύτερα, αλλά τα πήγα καλά. Έδωσα το μάξιμουμ που είχα να προσφέρω. Η Ν. Αφρική είναι ακόμη μακριά. Προσπάθησα να φέρω λίγη φρεσκάδα, λίγη ταχύτητα. Αυτό είναι το στυλ μου, ξέρω τι μπορώ να προσφέρω», ανέφερε μεταξύ άλλων ο πρώτος σκόρερ της Σούπερ Λιγκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES