31 Μαρ 2010

Νίνης: «Είμαι αφοσιωμένος στον Παναθηναϊκό»

Νίνης: «Είμαι αφοσιωμένος στον Παναθηναϊκό»Μόνο στον Παναθηναϊκό έχει το μυαλό του ο Σωτήρης Νίνης, όπως τόνισε ο ίδιος, σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Παναθηναϊκό Τριφύλλι». Ο νεαρός μέσος μίλησε για το πρωτάθλημα, που όπως όλα δείχνουν θα το κατακτήσουν οι «πράσινοι», το Κύπελλο Ελλάδας, αλλά και το Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής.

Αποσπάσματα της συνέντευξης

Η ομάδα είναι μια ανάσα από το πρωτάθλημα, το πρώτο της καριέρας σου. Πως νιώθεις;

Η κατάκτηση του τίτλου είναι η μεγαλύτερη χαρά για έναν ποδοσφαιριστή. Τέτοιες επιτυχίες φέρνουν την καταξίωση και το όνομα σου γράφεται στην ιστορία του συλλόγου με χρυσά γράμματα. Είμαι πολύ χαρούμενος αφού αυτός είναι ο πρώτος τίτλος της καριέρας μου.

Το φετινό πρωτάθλημα είχε έντονο σασπένς…

Πράγματι. Στην αρχή κυνηγούσαμε, μετά ξεφύγαμε με +8, μειώθηκε η διαφορά στους 2 βαθμούς, πήγαμε πάλι στους 5. Ήταν πολύ συναρπαστικό αφού τρεις ομάδες διεκδίκησαν τον τίτλο. Αυτό, νομίζω, που μας έκανε να ξεχωρίσουμε ήταν το γεγονός ότι είχαμε την πιο σταθερή πορεία, χωρίς μεγάλα σκαμπανεβάσματα. Αλλά το φετινό πρωτάθλημα ήταν συναρπαστικό και για τις ευρωπαϊκές θέσεις και για την αποφυγή του υποβιβασμού.

Αυτό τον τίτλο που θέλεις να τον αφιερώσεις;

Πρώτα απ’ όλους στον κόσμο. Περίμεναν καιρό για να νιώσουν αυτή τη χαρά και τους τη χρωστούσαμε. Ήταν πάντα δίπλα μας και ειδικά φέτος η στήριξή τους ήταν απίστευτη. Μετά, σε όλους εμάς μέσα στην ομάδα. Τους προπονητές, τους συμπαίκτες μου, τη διοίκηση.

Υπάρχει και το Κύπελλο βέβαια σαν στόχος…

Φυσικά. Και δεν το υποτιμάμε καθόλου. Θέλουμε να το κατακτήσουμε αλλά ξέρουμε ότι δεν έχουμε εύκολο έργο. Απομένουν δύο ματς στο θεσμό και πρέπει να δώσουμε το 100% για να το πετύχουμε.

Σε βοήθησε η παρουσία του Νίκου Νιόπλια;


Σίγουρα. Κυρίως στο γεγονός ότι ξέρω τι ζητάει από εμένα, τον καταλαβαίνω, αλλά και στο ότι μου το ξεκαθάρισε από την αρχή. Είμαστε τυχεροί που τον έχουμε στην ομάδα μας. Εκτός από καλός προπονητής είναι και πολύ καλός άνθρωπος. Είναι δίπλα σε όλους μας και μας βοηθάει. Επίσης, αγαπάει πολύ την ομάδα. Ξέρει τι σημαίνει Παναθηναϊκός και έχει μεγάλες απαιτήσεις από το σύλλογο.

Ο Τζιμπρίλ Σισέ, σε πρόσφατη συνέντευξή του σε μηνιαίο περιοδικό, εκφράστηκε με τα καλύτερα λόγια για σένα και τη συνεργασία σας… Πιστεύει πολύ σε σένα.

Είναι μεγάλη τιμή να εκφράζεται κολακευτικά για μένα ένας παίκτης παγκόσμιας κλάσης όπως ο Τζιμπρίλ. Τέτοια σχόλια μου δίνουν ένα έξτρα κίνητρο. Και η αλήθεια είναι πως συνεργαζόμαστε καλά στο γήπεδο, έχουμε καλή χημεία.

Το καλοκαίρι υπάρχει μπροστά σου η πρόκληση του Μουντιάλ. Το σκέφτεσαι;

Αυτή τη στιγμή όχι. Το μυαλό μου είναι αφοσιωμένο στον Παναθηναϊκό. Όταν τελειώσουν οι υποχρεώσεις μου με την ομάδα, θα το σκεφθώ. Σίγουρα είναι μεγάλη τιμή και μόνο η συμμετοχή σε μια τέτοια διοργάνωση. Εκεί που παίζουν οι καλύτεροι, εκεί που είναι μαζεμένη η αφρόκρεμα του παγκοσμίου ποδοσφαίρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES