7 Ιαν 2010

"'Η εγώ ή αυτοί"

Ο Σάββας Κωφίδης ξεκαθάρισε ότι δεν σκοπεύει να παραμείνει στην τεχνική ηγεσία σε περίπτωση που διατηρηθούν στο δ. σ. της ΠΑΕ οι κύριοι που στο ημίχρονο του χθεσινού (6/1) αγώνα με τον Πανθρακικό, εισέβαλλαν στα αποδυτήρια του Καυτανζογλείου έχοντας - την προστασία μπράβων - και βίαιη συμπεριφορά απέναντι στον προπονητή του Ηρακλή (όπως κατήγγειλε). "Ήταν κάτι πρωτόγνωρο. Ηταν σαν να μην υπήρχε κανείς. Αμαύρωσαν την ιστορία του Ηρακλή κι εγώ δεν μπορώ να ανήκω σε τέτοιο περιβάλλον. Ας αποφασίσει ο κ. Ρέμος τι τακτική θέλει να υπάρχει", είπε. Επί της ουσίας έθεσε τον εξής όρο. "Ή εγώ ή αυτοί".
"Εγώ δεν λειτουργώ υπό την αίσθηση της βίας και του τρόμου"
Στην εισαγωγή του, ο Σάββας Κωφίδης δεν έκρυψε τον εκνευρισμό του για τα περιστατικά που έλαβαν χώρα, λέγοντας ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει υπό την αίσθηση βίας και τρόμου. "Ποτέ στη ζωή μου δεν έκανα τίποτα για την δόξα και για τα χρήματα, παρά πάντα αγωνιζόμουν για το αντίθετο. Εγώ δεν λειτουργώ υπό την αίσθηση της βίας και του τρόμου. Χθες συνέβη κάτι το οποίο αμαυρώνει ιστορία του Ηρακλή και τον θεσμό του προπονητή. Δεν ξέρω αν γνωρίζετε ότι μετά το τέλος του πρώτου ημιχρόνου κι ενώ ήμασταν στο 0-1 και οι παίκτες πήγαν στα αποδυτήρια για να ηρεμήσουν και να ετοιμαστούν για το δεύτερο ημίχρονο και να σκεφτούν τι πρέπει να αλλάξουν, με όλη την πίεση που υπήρχε.
"Απαξίωσαν τον θεσμό του προπονητή"
Μπήκαν μέσα στα αποδυτήρια οι κ. κ Ζιάκας, Ουίλι, χωρίς την άδεια μας, δίχως να γνωρίζουμε το παραμικρό, απαξιώνοντας τον γενικό αρχηγό, τον τεχνικό υπεύθυνο, τον προπονητή και πάνω απ' όλά την ιστορία του Ηρακλή. Συνοδεύονταν μάλιστα από μπράβους. Απαξίωσαν τον θεσμό προπονητή. Αυτό είναι κάτι αντίθετο στη δική μου φιλοσοφία κι αν υπάρχει μια τέτοια ιδέα, φιλοσοφία, τακτική, αντίληψη, πολιτική για το αθλητικό και το ποδοσφαιρικό πνεύμα, εγώ είμαι αντίθετος και περιττεύω. Την ίδια αντίληψη έχουν και οι κ. κ  Μανώλης Τούμπογλου, Ηλίας Πουρσανίδη, Γρηγόρης Τσινός. Πιστέψτε με, δεν είναι καλό να μπούμε σε λεπτομέρειες, είναι κάτι που δεν ταιριάζει στον Ηρακλή, ούτε στους ανθρώπους που είναι στο ποδοσφαιρικό τμήμα. Τονίζω ότι εγώ είμαι έξω από αυτό και από εκεί και πέρα, εάν αυτή η τακτική και φιλοσοφία ανήκει στον Ηρακλή, εγώ δεν ανήκω σε αυτή", είπε.
"Πρώτη φορά συμβαίνει να μπουν μπράβοι στα αποδυτήρια"
Μάλιστα εξέφρασε την έκπληξή του λέγοντας ότι "είμαι από έξι χρονών στον Ηρακλή, πρώτη φορά συμβαίνει αυτό. Να μπουν μέσα με μπράβους στα αποδυτήρια", συμπλήρωσε, δίχως να μπορεί να βρει μια λογική εξήγηση. Εκεί ξεκαθάρισε ότι στην παρούσα φάση δεν παραιτείται από την τεχνική ηγεσία, αλλά ουσιαστικά σημείωσε ότι σε περίπτωση που τα δύο συγκεκριμένα μέλη του διοικητικού συμβολαίου παραμείνουν στις θέσεις τους, ο ίδιος θα παραιτηθεί.
"Αν είναι μέλη του δ.σ. αυτοί, εγώ δεν μπορώ να συνεχίσω"
"Αν θα συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, ενώ είμαι εκτός ομάδας. Αν είναι μέλη του δ. σ. αυτοί οι άνθρωποι, εγώ δεν μπορώ μα συνεχίσω. Θα είμαι στην προπόνηση της ομάδας, θα κατευθύνω την ομάδα στον αγώνα με τον Αρη, από την άλλη όμως δεν είναι δυνατόν να αφήσω να διαιωνίζεται μια κατάσταση. Η αντίδρασή τους ήταν βίαιη απέναντι σε μένα και στον Γρηγόρη Τσινό κι αυτοί οι άνθρωποι έδειξαν ότι δεν έχουν καμία αίσθηση περί του τι συμβαίνει στο ποδόσφαιρο. Είναι ξένοι στο ποδόσφαιρο", είπε.
Ουσιαστικά έριξε το μπαλάκι στον πρόεδρο της ΠΑΕ, Αντώνη Ρέμο, λέγοντας ότι "δεν επικοινώνησα με τον πρόεδρο και για ποιον λόγο να το κάνω. Δεν μπορώ προσδιορίσω πόσο καιρό θα περιμένω. Αυτή είναι η θέση μου και δεν την αλλάζω για οποιοδήποτε τίμημα", είπε και εμμέσως πλην σαφώς έδειξε ότι θα περιμένει μέχρι και τον αγώνα με τον Αρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES