8 Δεκ 2009

Ντέιβιντ: «Δεν ξέρω για Γιουβέντους»

Άγνοια για τις φήμες που τον θέλουν να βρίσκεται στη μεταγραφική λίστα της Γιουβέντους δήλωσε ο Ντέιβιντ, μιλώντας στη «SportDay». Ο Βραζιλιάνος μπακ-χαφ του Παναθηναϊκού αγωνίζεται με τη μορφή δανεισμού στη Φλαμένκο, η οποία κατέκτησε έπειτα από 17 χρόνια το πρωτάθλημα και μάλιστα εκείνος πέτυχε το γκολ της ισοφάρισης στη νίκη επί της Γκρέμιο με 2-1. «Αυτή τη στιγμή είμαι σε ντελίριο ενθουσιασμού. Πήρα το πρωτάθλημα και το μόνο που σκέφτομαι είναι η Φλαμένγκο», ανέφερε αρχικά ο 22χρονος παίκτης.

Στη συνέχεια, ο Ντέιβιντ εξέφρασε την επιθυμία να παραμείνει στην πατρίδα του: «Είμαι παίκτης του Παναθηναϊκού. Δεν ξέρω τι σκέφτεται η ομάδα μου. Ό,τι κι αν αποφασίσει θα είναι καλό για εμένα, μια και πρόκειται για μεγάλο σύλλογο στην Ευρώπη. Όμως είμαι δανεικός μέχρι το καλοκαίρι στη Φλαμένγκο και θα ήθελα να μείνω εδώ και να παίξω στο Κόπα Λιμπερταδόρες. Είναι ο “”καθρέπτης» της Λατινικής Αμερικής (σ.σ.: το αντίστοιχο Champions League) και θέλω να δείξω την αξία μου κι εκεί».

Καταλήγοντας, ο Βραζιλιάνος μίλησε για το ενδιαφέρον της Γιουβέντους: «Δεν μου έχει μιλήσει κανείς. Ακούω κι εγώ τις φήμες, αλλά δεν ξέρω κάτι. Είναι φυσικά τιμητικό να ακούγονται αυτές οι ομάδες».

«Δεν πωλείται ο Σκόκο»

Το τελευταίο διάστημα έχει έρθει στην επιφάνεια ένα σενάριο που θέλει τον Παναθηναϊκό να ασχολείται με την περίπτωση του Νάτσο Σκόκο. Ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός της ΑΕΚ αρέσει στον Χενκ Τεν Κάτε και τον Κώστα Αντωνίου. Η υπόθεσή του θα μπορούσε να προχωρήσει αν το «τριφύλλι» τον αποκτούσε με τη μορφή ανταλλαγής από την «Ένωση», δίνοντας τον Βαγγέλιο Μάντζιο. Αυτό είχε συζητηθεί κάποια στιγμή το καλοκαίρι, όταν οι «κιτρινόμαυροι» είχαν κάνει κρούση για να πάρουν τον διεθνή επιθετικό.

Εκείνο που ενδέχεται να παίξει ρόλο στην απόφαση των «πράσινων» να κάνουν κίνηση για τον Σκόκο είναι τι θα συμβεί με τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη, ο οποίος είναι αρκετά πιθανό να συνεχίσει σε ομάδα του εξωτερικού την καριέρα του μετά το τέλος της φετινής σεζόν. Στον Παναθηναϊκό θα ψάξουν έναν παίκτη που μπορεί να αγωνιστεί στο δεξί άκρο της μεσαίας γραμμής και της επίθεσης και ο Αργεντινός θα μπορούσε να αποκτηθεί υπό προϋποθέσεις.

Πάντως, η ΑΕΚ εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία τονίζει ότι δεν θα πουλήσει τον Σκόκο σε άλλη ελληνική ομάδα. Ο Μάντζιος εμφανίζεται θετικός στο ενδεχόμενο να πάει στην «Ενωση», εφόσον του διασφαλιστεί ότι θα πληρώνεται κανονικά. Από την πλευρά του, ο Σκόκο δήλωσε στην «Εξέδρα»: «Δεν έχω μιλήσει με καμία ομάδα. Λειτουργώ μόνο για την ΑΕΚ και δεν μου έχει περάσει από το μυαλό να πάω στον Παναθηναϊκό».

* Οι παίκτες του Παναθηναϊκού σήμερα έχουν ρεπό, όπως τους ανακοίνωσε χθες ο Χενκ Τεν Κάτε. Επίσης, ο Ολλανδός τούς είπε ότι οι προπονήσεις αυτή την εβδομάδα θα γίνονται στις 15:00, ενώ την Παρασκευή θα πραγματοποιηθεί στις 13:00 και στη συνέχεια θα πετάξουν για τη Θεσσαλονίκη, όπου το Σάββατο θα αντιμετωπίσουν τον Ηρακλή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES