11 Οκτ 2009

Πετρόπουλος: «Καριέρα στον Παναθηναϊκό»!

Η πληθώρα αξιόλογων επιθετικών στο ρόστερ του Παναθηναϊκού δεν ανησυχεί τον Αντώνη Πετρόπουλο. Ο υψηλόσωμος επιθετικός ξεκαθάρισε, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Άποψη», πως στόχος του είναι να μείνει και να καθιερωθεί στην ομάδα που υποστήριζε από τα παιδικά του χρόνια.

«Είμαι Παναθηναϊκός από μικρός και το όνειρο μου έγινε πραγματικότητα. Είμαι ευτυχισμένος και θέλω να κάνω καριέρα στον Παναθηναϊκό. Θα ήταν επίσης καλό να παίξω στο Καμπιονάτο ή σε άλλα πρωταθλήματα. Θα ήταν καλό και μια νέα εμπειρία για μένα. Ήδη είχα προτάσεις από ομάδες της Ιταλίας και της Ολλανδίας. Το έχω το μυαλό μου στο εξωτερικό αλλά αυτό που σκέφτομαι τώρα είναι ο Παναθηναϊκός», ήταν το πρώτο σχόλιο του Πετρόπουλου, ο οποίος συνέχισε εστιάζοντας στους λόγους που το «τριφύλλι» ξεκίνησε εντυπωσιακά το πρωτάθλημα και απολαμβάνει την μοναξιά της κορυφής:

«Αποκτήθηκαν παίκτες παγκόσμιας κλάσης όπως ο Σισέ. Επίσης, θετικό στοιχείο είναι ότι οι παίκτες έχουμε καλύτερη χημεία, αφού ο προπονητής βρίσκεται από πέρσι στην ομάδα και τον γνωρίζουμε και μας γνωρίζει καλύτερα».

Ιδιαίτερη μνεία έκανε στον Τζιμπρίλ Σισέ, για τον οποίο είπε: «Eίναι απλός ποδοσφαιριστής και θέλει πάντα να νικάει. Έχει νοοτροπία νικητή. Είναι πολύ καλός χαρακτήρας. Μαθαίνω πολλά πράγματα από την συνεργασία μας. Όσον αφορά το ταλέντο του δεν χρειάζεται να πω κάτι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES