15 Οκτ 2009

"Δυο παίκτες κι έναν... Ινιέστα"!

Τις πρώτες του σκέψεις αναφορικά με την ενίσχυση του Ολυμπιακού στην επερχόμενη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου αποκάλυψε ο Ζίκο σε συνέντευξη του στην εφημερίδα "Πρωταθλητής". "Πιστεύω ότι λείπει ένας μεσοεπιθετικός από την αριστερή πλευρά, ένας επιθετικός περιοχής, ίσως και ένας κεντρικός μέσος που μπορεί να φτάνει εύκολα στην επίθεση. Ένας ποδοσφαιριστής, δηλαδή σαν τον Ινιέστα", τόνισε χαρακτηριστικά ο βραζιλιάνος τεχνικός.





Τα σημαντικότερα αποσπάσματα της συνέντευξης του Ζίκο:
-Ποιες είναι οι πρώτες σας εντυπώσεις από τη διοίκηση του Ολυμπιακού;
Οι καλύτερες. Δεν έχουν επιτρέψει να μου λείψει τίποτα. Μου παρέχουν τα πάντα. Υπάρχουν όλες οι συνθήκες, εντός και εκτός ομάδας για να δουλέψω όπως θέλω και πρέπει. Δεν μου λείπει το παραμικρό. Με ρωτάνε συνεχώς αν θέλω κάτι. Με βοήθησαν ήδη να βρω και σπίτι. Όλα είναι καλά. Είναι σημαντικό για μένα αυτό. Να έχουν λυθεί τα πάντα και να μπορώ να αφιερωθώ 100% στη δουλειά μου. Υπάρχουν τα κατάλληλα άτομα στις κατάλληλες θέσεις και είναι σημαντικό αυτό.

Το τονίζω αυτό γιατί έχω συναντήσει δυσκολίες σε τέτοια θέματα στις προηγούμενες ομάδες μου. Πρέπει να πω ότι η συνεργασία μου είναι πολύ καλή και με τους Νινιάδη και Μπάντοβιτς. Το τμήμα σκάουτιγνκ δηλαδή που πηγαίνει σε όλο τον κόσμο. Ξέρουν από ποδόσφαιρο.
- Η πρώτη σας εντύπωση για τον πρόεδρο, που είναι και φανατικός οπαδός της ομάδας;
Εξαιρετική. Ναι το ξέρω ότι αγαπάει πολύ τον Ολυμπιακό. είναι φυσιολογικό. Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι οι πρόεδροι, είναι οπαδοί
- Ποιες είναι οι πρώτες σας σκέψεις για τις μεταγραφές του Ιανουαρίου;
Έτσι όπως είναι τώρα η ομάδα πιστεύω ότι λείπει ένας μεσοεπιθετικός από την αριστερή πλευρά, ένας επιθετικός περιοχής, ίσως και ένας κεντρικός μέσος που μπορεί να φτάνει εύκολα στην επίθεση. Ένας ποδοσφαιριστής, δηλαδή σαν τον Ινιέστα με αυτό το στυλ. Δεξιά, αριστερά, στο κέντρο.
- Ο Ντιέγκο Σόουζα μπορεί να καλύψει αυτό το ρόλο;
Είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Μιλάμε για τον καλύτερο ποδοσφαιριστή του βραζιλιάνικου πρωταθλήματος. Παρακολουθώ τις εξελίξεις στο βραζιλιάνικο πρωτάθλημα συνεχώς. Προσπαθώ βέβαια να βλέπω αγώνες από όλο τον κόσμο. Ένας προπονητής οφείλει να το κάνει αυτό, να ενημερώνεται για όσο το δυνατόν περισσότερα και ιδιαιτέρως για όσα γίνονται στη Βραζιλία. Είναι φυσιολογικό γιατί εκεί υπάρχουν αρκετοί σπουδαίοι παίκτες.
- Αντριάνο, Βάγκνερ Λοβ, Καρβάλιο, Μαντσίνι… Υπάρχει περίπτωση να καταφέρει ο Ολυμπιακός να πείσει κάποιον από αυτούς να έρθει να παίξει εδώ; Δεν είναι δύσκολο να πειστούν να έρθουν;
Δεν πιστεύω ότι σήμερα οι παίκτες ανησυχούν, ιδιαίτερα για το αν θα πάνε στη μία χώρα ή την άλλη. Θεωρώ πως το ζητούμενο για τους παίκτες είναι οι διοργανώσεις. Ο Ολυμπιακός που παίζει συνέχεια στο Champions League πιστεύω ότι αν κάνει μια καλή πρόταση κανείς δεν θα πει όχι.
- Με εσάς στον πάγκο θα είναι πιο εύκολο…
Μάλλον ναι αλλά δεν είναι απόλυτο αυτό. Εγώ όταν ήμουν στην ΤΣΣΚΑ είχα παίκτη τον Βάγκνερ Λοβ, αλλά αυτός ήθελε να φύγει. Και ο Αντριάνο ήθελε να γυρίσει πίσω στη Βραζιλία, να κάτσει με την οικογένειά του. Ήθελε να μείνει στο Ρίο. Αυτά είναι πράγματα που πρέπει να τα σέβεσαι. Δεν χρειαζόμαστε πολλούς παίκτες. Ο Ολυμπιακός έχει ένα πολύ καλό ρόστερ
- Αν αποκτηθούν οι τρεις παίκτες που λέτε ότι χρειάζεστε, θα περιμένουμε έναν πολύ καλύτερο Ολυμπιακό στο συνέχεια;
Το σημαντικό είναι να περάσουμε στην επόμενη φάση του Champions League με αυτούς που έχουμε. Αυτό είναι το πιο δύσκολο. Αν καταφέρουμε και περάσουμε, μετά υπάρχουν δύο αγώνες, ένας εντός και ένας εκτός όπου μπορούν να συμβούν πραγματικά τα πάντα. Σε αυτή τη φάση ακόμα και οι μεγαλύτερες ομάδες έχουν το φόβο μην μείνουν έξω.
Ακόμα και ομάδες όπως η Μάντσεστερ ή η Μπαρτσελόνα, όταν φτάσουν εκεί δεν θα παίξουν ανοιχτά όπως παίζουν στη φάση των ομίλων. Στα νοκ άουτ δεν παίζουν ρόλο μόνο η ποιότητα ή η τεχνική. Παίζει ρόλο και το ψυχολογικό κομμάτι. Εγώ πιστεύω ότι αν περάσουμε στην επόμενη φάση και κάνουμε μεταγραφικές επενδύσεις, οι πιθανότητές μας για κάτι καλύτερο αυξάνονται. Όποιος και να είναι ο αντίπαλος, θα ξεκινήσουμε από το 0-0.
- Όσον αφορά στα μεταγραφικά, εσείς λέτε συγκεκριμένα ονόματα ή αναφέρετε τα χαρακτηριστικά των παικτών που θέλετε και σας προτείνει το τμήμα σκάουτινγκ;
Μου αρέσει να κουβεντιάζω. Είναι σωστό να συζητάς. Δεν είμαι ο τύπος του προπονητή που λέω ‘θέλω αυτόν, εκείνον ή τον άλλο’. Δεν λέω πχ θέλω τον Κακά ή τον Κριστιάνο Ρονάλντο. Είμαι άνθρωπος του διαλόγου. Πρέπει να εξετάσουμε τι είναι σημαντικό για την ομάδα. Θα το κουβεντιάσουμε με τους ανθρώπους της ομάδας, είμαι σε άμεση επαφή με την διοίκηση. Μιλάω ιταλικά και σε άλλες γλώσσες που μιλάει ο πρόεδρος και η διοίκηση. Μιλάμε απευθείας. Δεν έχω ανάγκη κάποιον ενδιάμεσο. Μιλάω με τους διοικούντες απευθείας. Όλοι εδώ μιλάνε αγγλικά επίσης. Θα δούμε τι παίκτες θα πάρουμε. Δεν είμαι απόλυτος.
- Έχετε καλή σχέση με τη Φλαμένγκο, μήπως να περιμένουμε κάτι από εκεί το Γενάρη;
Είμαι επαγγελματίας προπονητής. Η Φλαμένγκο είναι επαγγελματική ομάδα. Έχω καλή σχέση μαζί τους. Αν υπάρχει πιθανότητα να κάνουμε κάτι καλό δε νομίζω ότι θα υπάρξει πρόβλημα. Έχει μερικούς καλούς νεαρούς παίκτες η Φλαμένγκο. Οι μεγάλοι της παίκτες όμως είναι μερικοί που τους ξέρει όλος ο κόσμος.
-Είστε της λογικής ότι είναι καλό οι ξένοι παίκτες σε μια ομάδα να είναι από την ίδια χώρα;
Για μένα το σημαντικό είναι να ξέρουν να παίζουν μπάλα. Να μιλάνε τη γλώσσα του ποδοσφαίρου. Προσωπικά δεν είχα συναντήσει πρόβλημα ούτε στη Φενέρ, ούτε στην ΤΣΣΚΑ, ούτε στην Μπουντιονκόρ, ούτε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES