31 Οκτ 2009

Κοζώνης: «Η ΑΕΚ θα γίνει πρωταθλήτρια»

Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης έδωσε στην εφημερίδα “Goal” ο Μπομπ Κοζώνης, μιλώντας επί παντός επιστητού. Ο Ελληνο-Αμερικανός επιχειρηματίας δεν έκρυψε της αισιοδοξία του για την πιθανή ανάληψη της ηγεσίας της ΑΕΚ, ενώ δήλωσε και φίλαθλος του “Δικεφάλου”.

Οι σημαντικότερες ατάκες του 65χρονου επιχειρηματία,

Για την ΑΕΚ: «Είναι πολύ θετικά όσα γνωρίζω μέχρι τώρα. Σας διαβεβαιώνω πως αν αναλάβουμε την ΑΕΚ και το όραμα μας υλοποιηθεί, όπως ακριβώς το έχουμε στο μυαλό μας, τα προβλήματά της θα τελειώσουν. Η ΑΕΚ θα γίνει πρωταθλήτρια. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι μπροστά σε μια τέτοια κατάσταση γιατί η ΑΕΚ είναι μια ομάδα που μου αρέσει πάρα πολύ, έχει μεγάλη ιστορία και εκπληκτικό κόσμο».

Για τα χρήματα που θα βάλει στην ομάδα: «Τα λεφτά είναι… σχετικά. Πρόκειται για μια ομάδα που έχει μεγάλη ιστορία και εγώ επειδή είμαι φίλαθλός (σ.σ. της ΑΕΚ) αυτό μου αρέσει. Άλλωστε πρόκειται για μια προοπτική που ανοίγεται στην Ελλάδα και αυτό είναι κάτι που θέλω».

Για τον λόγο που επέλεξε την ΑΕΚ: «Το γήπεδο δεν είναι κίνητρο. Ήθελα εδώ και καιρό να κάνω μια επένδυση στην Ελλάδα. Έτυχε η ΑΕΚ να πέσει στα χέρια μου, το θεώρησα καλό και νομίζω ότι είναι ένα πρότζεκτ το οποίο μπορώ να κάνω τέλεια».

Για τα σχέδια του για τους “κιτρινόμαυρους”: «Δεν μπορώ να μιλήσω με νούμερα. Δεν τα ξέρω ούτε εγώ. Όταν θα κάνουμε μελέτη, θα βγει έναν ολόκληρο πρόγραμμα, ένα σχέδιο, το μπίζνες πλαν».

Για τη μετακόμισή του στην Ελλάδα: «Δεν το έχω αποφασίσει ακόμα, αλλά δεν είναι απίθανο να έρθω και να μείνω στην Ελλάδα».

Για τους αντιπάλους που θα έχει να αντιμετωπίσει στην Ελλάδα (κ. Κόκκαλη, κ. Πατέρα κ.α.):
«Ξέρω πάρα πολλά πράγματα για την Ελλάδα και τι συμβαίνει εκεί. Για ένα πράγμα να είστε σίγουροι. Αν ο Κοζώνης δεν μπορούσε να κάνει αυτά που λέει, δε θα ανακατευόταν καθόλου με την υπόθεση».

Ερωτηθείς για το ποσό που θα επενδύσει άμεσα στην ομάδα, το οποίο όπως λεγόταν είναι 30-40 εκατομμύρια ευρώ περίπου, αλλά και 5 εκατομμύρια για τα τρέχοντα χρέη του συλλόγου, ο Χαράλαμπος Κοζώνης δεν απάντησε, αλλά κούνησε συγκαταβατικά το κεφάλι του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES