27 Σεπ 2010

Κωνσταντόπουλος: Όνειρο μου η εθνική Ελλάδας

alt
Στα 32 του χρόνια επέστρεψε στην Ελλάδα και με την φανέλα του ΑΟ Κέρκυρα έχει κερδίσει τις εντυπώσεις, υποχρεώνοντας τον Φερνάντο Σάντος να στρέψει το βλέμμα του προς το πρόσωπό του. Ο λόγος για τον Δημήτρη Κωνσταντόπουλο, τον «φύλακα άγγελο» των «Φαιάκων».
Ο τερματοφύλακας των Φαιάκων φιλοξενήθηκε στον «Sentra 103,3» και την εκπομπή «Φουλ Επίθεση» με τους Βασίλη Βέργη και Νίκο Ασημακόπουλο και αναφέρθηκε στην πορεία του και τους στόχους του... εν Ελλάδι.
Για την πορεία του στα γήπεδα της Αγγλίας: «Αγωνίστηκα οκτώ χρόνια σε ομάδες της Αγγλίας. Ξεκίνησα από την ΑΕ Αμπελοκήπων, στα 18 πήγα στην Καλαμάτα για τέσσερα χρόνια και από κει είχα το μικρόβιο να πάω στο εξωτερικό και την Αγγλία καθώς ήμουν θαυμαστής της Γιουνάιτεντ και του Σμάιχελ. Με το που βρήκα την ευκαιρία έφυγα, καταρχήν πήγα στην Πορτογαλία και μετά από μεγάλες προσπάθειες στην Αγγλία, την Χάρτπουλ, την Κόβεντρι, την Νότιγχαμ Φόρεστ, την Σουόνσι και την Κάρντιφ».
Για τις διαφορές του ελληνικού με το αγγλικό ποδόσφαιρο: «Η ταχύτητα του ποδοσφαίρου είναι το κύριο χαρακτηριστικό των ομάδων, για τον τερματοφύλακα δεν είναι εύκολο τρως αρκετό ξύλο, πρέπει να είσαι 90 λεπτά συγκεντρωμένος.
Είναι μεγάλη υπόθεση να αγωνίζεσαι στην Αγγλία. Έχω αλλάξει και σαν τερματοφύλακας και σαν άνθρωπος και σαν επαγγελματίας. Έχω μάθει πως όταν θα βγεις από την εστία σου πρέπει να καθαρίσεις την φάση, αν την αφήσεις να συνεχίζεται δεν είναι τίποτα σπουδαίο, το κάνουν και αμυντικοί».
Για το εάν υπήρξε ενδιαφέρον από ελληνικές ομάδες: «Κατά καιρούς έχω ακούσει για ελληνικές ομάδες, όχι τίποτα το επίσημο και τίποτα σπουδαίο. Κατά κάποιο τρόπο με ενοχλούσε που δεν κοιτάζουν προς τα έξω».
Για τους παίκτες που αγωνίζονται σε ομάδες του εξωτερικού: «Θα ήταν καλό να παρακολουθούνται οι Έλληνες του εξωτερικού ακόμη και στις μικρές ομάδες. Δεν παράτησα την Αγγλία, είχα επιλογές, απλά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια θα έλεγα δεν υπάρχει περίπτωση να γυρίσω πίσω, ήμουν ακόμη στη μέση. Τα τελευταία δύο χρόνια σκεφτόμουν την επιστροφή αλλά δεν ήθελα να πάω όπου να 'ναι. Δεν με ενδιέφερε το πρεστίζ αλλά η οργάνωση και οι άνθρωποι και αυτό το βρήκα στην Κέρκυρα».
Για το ενδιαφέρον του Φερνάντο Σάντος: «Δεν το ήξερα για τον προπονητή της Εθνικής. Πιστεύω στον εαυτό μου και ότι μπορώ να κάνω το καλύτερο. Η θέση μου είναι τέτοια που χρειάζεται να σε βοηθήσει όλη η ομάδα να χεις και λίγο τύχη. Αυτά προς το παρόν τα έχουμε. Είναι απίστευτα κολακευτικό να ακούω ότι υπήρχε ενδιαφέρον για μένα από την Εθνική, είναι μεγάλη τιμή, είναι όνειρο.
Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να αγωνίζομαι καλά με την ομάδα μου και από κει και πέρα θέμα του προπονητή. Πιστεύω στον εαυτό μου και δεν έχω πρόβλημα να παίξω σε καμία ομάδα και σε οποιοδήποτε επίπεδο. Αυτό θέλω να δείξω χωρίς να θέλω να φανώ αλαζόνας».
Για τα σκάνδαλα στο ελληνικό ποδόσφαιρο: «Ακούω πολλά που συμβαίνουν εκτός γηπέδου. Προσπαθώ να μην ασχολούμαι και να είμαι συγκεντρωμένος στον αγωνιστικό τομέα».
Για την Κέρκυρα: «Η παραμονή είναι η φιλοδοξία και ο στόχος μας. Έχουμε δείξει ότι μπορούμε και προσπαθούμε να παλέψουμε όλα τα παιχνίδια. Καταφέραμε να έχουμε 7 βαθμούς, είχαμε και τύχη. Μπορούμε να χτυπήσουμε κάθε παιχνίδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES