2 Ιουλ 2010

 Καλογιάννης: Ήταν η κατάλληλη στιγμή να φύγω

altΣτους λόγους που τον έκαναν να πάρει την απόφαση της αποχώρησης αναφέρθηκε ο πρώην μεγαλομέτοχος της Κέρκυρας Σπύρος Καλογιάννης, που μίλησε στον Sentra 103,3 και την εκπομπή «Θύρα 11» με τον Νίκο Γέμελο.
«Ηταν η κατάλληλη στιγμή να φύγω», τόνισε, αλλά δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο επιστροφής στο ποδόσφαιρο.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
Για την απόφασή του να αποχωρήσει από την Κέρκυρα:
«Κάποτε όλα τελειώνουν. Για μένα τελείωσε διοικητικά η Κέρκυρα, θα είμαι πάντα κοντά της. Ξεκινά μία καινούργια σελίδα, που πιστεύω να έχει επιτυχίες. Ανέλαβαν κάποιοι άνθρωποι με μπροστάρη τον Λιμπάντσης. Είμαι σίγουρος ότι η Κέρκυρα θα καταφέρει να συνεχίσει την πορεία που είχε».
Για τι τον οδήγησε στην πόρτα της εξόδου:
«Εχω κουραστεί να λέω τα ίδια, έχω γίνει γραφικός. Υπάρχουν προβλήματα στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο και ηλικιακά έκανα τον κύκλο μου. Εκανα μία προσπάθεια, με τη δική μου παρουσία ανεβήκαμε από τη Δ' εθνική στην Α' κατηγορία. Από εκεί και πέρα ήταν η κατάλληλη στιγμή να φύγω. Ο χώρος μας, πλέον, δεν είναι κατάλληλος. Πρέπει να γίνουν μεγάλα βήματα για να αλλάξει το επαγγελματικό ποδόσφαιρο».
Για το γηπεδικό θέμα:
«Από ότι έχω πληροφορηθεί ξεκινούν τα έργα τη Δευτέρα. Οι άνθρωποι που ανέλαβαν θα κάνουν ότι καλύτερο για την Κέρκυρα»
Για το αν αποχωρεί τελείως από το χώρο του ποδοσφαίρου:
«Μου έχουν κάνει συνάδελφοι πρόταση αλλά δεν είμαι έτοιμος να απαντήσω».
Πηγή: www.sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES