14 Ιουν 2010

«Να επιστρέψουμε στις επιτυχίες»

«Να επιστρέψουμε στις επιτυχίες» (video)Μπορεί να μην υπέγραψε αλλά αμέσως μετά την τετράωρη συνάντηση που είχε ο Έβαλντ Λίνεν με τους υπεύθυνους του Ολυμπιακού μίλησε σαν προπονητής της ομάδας. «Είναι τιμή μου και πρόκληση. Στόχος μας είναι να επιστρέψουμε στις επιτυχίες», τόνισε.

Ο Έβαλντ Λινεν θα αναχωρήσει και πάλι για την Γερμανία. Εκεί θα λύσει το συμβόλαιό του με την Μόναχο 1860, κάτι που είναι καθαρά τυπικό θέμα. «Έχω την άδεια της ομάδας μου να μιλήσω με τον Ολυμπιακό», τόνισε.

Στη συνέχεια θα επιστρέψει στην Ελλάδα για να υπογράψει για δύο χρόνια.

Μετά από την συνάντηση που αποχώρησε τα γραφεία της ΠΑΕ συνοδευόμενος από τον υπεύθυνο επικοινωνίας της ΠΑΕ, Γιάννη Μώραλη.

«Βρίσκομαι εδώ με την άδεια της ομάδας μου γιατί είμαι ακομη σε συμβόλαιο. Έχω την άδεια από αυτή να διαπραγματευτώ και να φτάσω σε μια συμφωνία με τον Ολυμπιακό. Χωρίς κάποια αποζημίωση μου επιτρέπει να λύσω το συμβόλαιό μου. Πριν υπογράψω κάποιο συμβόλαιο θα πρέπει να επιστγρέψω στην Γερμανία για να λύσω τη συνεργασία μου», τόνισε ο Έβαλντ Λίνεν ξεκαθαρίζοντας το… τοπίο γύρω από το θέμα της υπογραφής του συμβολαίου του.

«Τα όνειρα γίνονται την νύχτα», τόνισε μετά από σχετική ερώτηση για το εάν αποτέλεσε όνειρο η εξέλιξη αυτή στην καριέρα του. «Είναι πρόκληση και τιμή να προπονήσεις μια ομάδα σαν τον Ολυμπιακό. Όλοι γνωρίζουν τις απαιτήσεις και τις φιλοδοξίες της ομάδας και των οπαδών της. Γνωρίζουμε ότι πρέπει ο Ολυμπιακός στοχεύει στο πρωτάθλημα και σε επιτυχίες. Αυτή η σεζόν δεν ήταν επιτυχημένη και είναι ξεκάθαρο ότι όλοι προπονητές, παίκτες οποιοσδήποτε θα βοηθήσουμε να επιστρέψει η ομάδα στις επιτυχίες», πρόσθεσε αναφερόμενος.

Δείτε τις δηλώσεις του από την... κάμερα του SPORT TV



Κοντά σε Μέγιερι
Εκτός από τον Έβαλντ Λίνεν στα γραφεία της ΠΑΕ Ολυμπιακός βρέθηκε και ο μάνατζερ του Ούγγρου τερματοφύλακα, Μπάλαζ Μέγιερι. Ο εκπρόσωπος του παίκτη μίλησε με τον Γενικό Διευθυντή της ομάδας, και σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο πλευρές είναι κοντά σε συμφωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES