28 Μαΐ 2010

Ο Καούνος στον Παναιτωλικό

Ο Καούνος στον ΠαναιτωλικόΜια πολύ σημαντική προσθήκη έκανε ο Παναιτωλικός στην προσπάθεια που θα κάνει για άνοδο στα σαλόνια της Σούπερ Λίγκας την επόμενη χρονιά. Πιο συγκεκριμένα ο Βαγγέλης Καούνος από σήμερα ανήκει στην ομάδα του Αγρινίου, καθώς υπέγραψε συμβόλαιο δύο ετών. Παράλληλα έκανε και δηλώσεις για την μεταγραφή του.

«Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη μεταγραφή μου στον Παναιτωλικό, που είναι ομάδα με μεγάλη ιστορία στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Έχει όλες τις προϋποθέσεις να πάει ψηλά και παρέχει στον ποδοσφαιριστή ότι χρειάζεται για να βγάλει το μέγιστο των δυνατοτήτων του. Οι άνθρωποί του από την πρώτη στιγμή έδειξαν πόσο με ήθελαν. Πίστεψαν σε εμένα και μου έκαναν την τιμή να με βάλουν στην οικογένειά τους και να φορέσω αυτή τη φανέλα. Επιθυμία μου είναι να τους δικαιώσω, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην επίτευξη των στόχων του Παναιτωλικού», ήταν τα λόγια του πρώην επιθετικού του Αστέρα Τρίπολης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES