23 Μαΐ 2010

Νικοπολίδης: «Έχω πάρει την απόφασή μου»

Νικοπολίδης: «Έχω πάρει την απόφασή μου»Αποφασισμένος για το αν θα σταματήσει το ποδόσφαιρο ή αν θα συνεχίσει να υπερασπίζεται την εστία του Ολυμπιακού εμφανίστηκε ο Αντώνης Νικοπολίδης σε συνέντευξη που παραχώρησε στη ΝΕΤ. Ο έμπειρος τερματοφύλακας αποκάλυψε πως έχει πάρει ήδη την απόφαση για το τι θα κάνει και θα το ανακοινώσει σε λίγες ημέρες.

«Έχω αποφασίσει τι θα κάνω. Τις επόμενες ημέρες θα το μάθετε και εσείς και ο κόσμος. Όλα πρέπει να γίνονται στην ώρα τους. Θέλω να είμαι εντάξει απέναντι στον κόσμο», ήταν τα λόγια του «ερυθρόλευκου» γκολκίπερ.

Θυμίζουμε πως ο Νικοπολίδης έχει αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο να αποσυρθεί από την ενεργό δράση, καθώς το συμβόλαιό του ολοκληρώνεται με τους «ερυθρόλευκους». Πλέον τις επόμενες ημέρες θα ανακοινώσει την απόφασή του, η οποία θα κρίνει εν πολλοίς εάν ο Ολυμπιακός κινηθεί για την απόκτηση ενός ή δύο τερματοφυλάκων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES