23 Μαΐ 2010

«Μου έφερνε δώρα ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού»!

«Μου έφερνε δώρα ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού»!Μια περίεργη ιστορία που προκαλεί αίσθηση ήρθε την Κυριακή στο φως της δημοσιότητας, μέσω της «Daily Mail». Ο Άγγλος διαιτητής Φίλιπ Ντον, ο οποίος σφύριξε στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ το 1994 στο ΟΑΚΑ (Μίλαν-Μπαρτσελόνα), ισχυρίστηκε ότι στο ξενοδοχείο που διέμενε στην Αθήνα τον επισκέφτηκε ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού για να του προσφέρει ορισμένα ακριβά δώρα, ώστε να εξασφαλίσει την εύνοια του σε περίπτωση που τον όριζαν να διευθύνει αγώνα του «τριφυλλιού»!

Ο Φίλ Ντον είπε συγκεκριμένα: «Μετά τη διαιτησία μου το 1994 στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ στην Αθήνα, ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού (σ.σ. δεν τον κατονομάζει, αλλά ως γνωστόν τότε ήταν ο Γιώργος Βαρδινογιάννης) ήρθε στο ξενοδοχείο όπου έμενα μαζί με τους βοηθούς μου και μου έφερε κάποια ακριβά και θαυμάσια δώρα». Ο Άγγλος ρέφερι είχε την εξήγηση: «Νομίζω πως αυτό που ήθελε να κάνει, ήταν να… σπείρει τον σπόρο ώστε να έχει μια καλή... σοδειά την επόμενη σεζόν, σε περίπτωση που με όριζαν να είμαι διαιτητής για την ομάδα του».

Ο 58χρονος ρέφερι είπε κι άλλα αναφορικά με τα δώρα που ελάμβανε: «Πολλές φορές οι ομάδες πρόσφεραν δώρα και εσύ απλά έλεγες να τα βάλουν κάπου μέσα στο αυτοκίνητο που θα σε μετέφερε στο ξενοδοχείο. Σε περίπτωση όμως που το αποτέλεσμα δεν ήταν το επιθυμητό γι’ αυτούς, τα δώρα εξαφανίζονταν. Πολλοί διαιτητές κουβαλούσαν εφεδρικές τσάντες για να μεταφέρουν τα δώρα τους. Έχω τόσα πολλά κοσμήματα και ρολόγια από δώρα, που πραγματικά για ένα διάστημα θα μπορούσα να φοράω και ένα διαφορετικό κάθε ημέρα για ένα μήνα».

Σ.σ.: Ενδιαφέρον έχουν όλα αυτά που λέει ο Φιλ Ντον, αλλά κάποια στιγμή, σε μια άλλη του συνέντευξη, καλό θα ήταν να μας πει και πώς κατάφερε να γίνει ο πρώτος (και μοναδικός μέχρι τώρα) διαιτητής στην ιστορία του ποδοσφαίρου, που σφύριξε σε τελικό Τσάμπιονς Λιγκ (και την ίδια χρονιά σε προημιτελικά Μουντιάλ), όντας μόλις δύο χρόνια διεθνής! Και γιατί την αμέσως επόμενη σεζόν εγκατέλειψε ξαφνικά την ενεργό δράση…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES