30 Μαΐ 2010

Γκαλέτι: «Πώς γράφουν τέτοια πράγματα;»

Γκαλέτι: «Πώς γράφουν τέτοια πράγματα;»Την ελπίδα να επιστρέψει στα τέλη Ιουνίου στους αγωνιστικούς χώρους εξέφρασε ο Λουτσιάνο Γκαλέτι, μιλώντας στην εφημερίδα «Πρωταθλητής». «Δεν είναι φυσιολογικό να γράφονται πράγματα για την υγεία μου χωρίς κανείς να είναι σίγουρος και να έχουν μιλήσει οι γιατροί», τόνισε ο Αργεντινός, ο οποίος σήμερα μαζί με τον Ντάρκο Κοβάσεβιτς θα παίξει σε φιλανθρωπικό φιλικό στην Τρίπολη.

Αποσπάσματα των όσων δήλωσε ο Γκαλέτι

Δήλωσες πρόσφατα ότι δεν περίμενες ότι θα βρεθείς στη θέση του Κοβάσεβιτς. Κάποιοι κατάλαβαν πως αυτό ήταν μια απαισιόδοξη πρόβλεψή σου. Δηλαδή, ότι μπορεί να σταματήσεις το ποδόσφαιρο… Τι συμβαίνει;

«Έγινε μια παρανόηση. Δεν σημαίνει ότι εγκαταλείπω το ποδόσφαιρο αυτό που είπα. Δεν είναι φυσιολογικό να γράφονται πράγματα για την υγεία μου χωρίς κανείς να είναι σίγουρος και να έχουν μιλήσει οι γιατροί. Περιμένω τις επόμενες εξετάσεις. Ελπίζω να γυρίσω στα γήπεδα στα τέλη Ιουνίου».

Δηλαδή, δεν έχει καμία διάθεση να το βάλεις κάτω…

«Αυτό που με κάνει και ξεχωρίζω είναι ο χαρακτήρας μου. Δεν τα παρατάω ποτέ. Είμαι αποφασισμένος να το παλέψω για να γυρίσω πίσω στα γήπεδα και την ομάδα μου. Περιμένω τις επόμενες εξετάσεις για να μπω με την ομάδα και να τη βοηθήσω να πετύχει τους στόχους της. Μόνο αυτό σκέφτομαι αυτή τη στιγμή. Μόνο αυτό έχω στο μυαλό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES