23 Φεβ 2010

Ντάρμπισαϊρ: «Δεν μπορούσα να αντισταθώ»

Ευτυχής για την παραμονή του στον Ολυμπιακό και την ευκαιρία που θα έχει να αγωνιστεί για πρώτη φορά στο Champions League δήλωσε ο Ματ Ντάρμπισαϊρ μιλώντας στην «Daily Mail».

«Δεν μπορούσα να αντισταθώ στην προοπτική να αγωνίζομαι για έναν σύλλογο σαν τον Ολυμπιακό, να κατακτώ τίτλους, να συμμετέχω στο Champions League και να παίζω μπροστά σε φανταστικό κόσμο. Είναι πολύ παθιασμένοι, ενσαρκώνεις τα όνειρά τους και συνεχίζουν να σου δίνουν ώθηση μέχρι το τέλος, όταν πιστεύουν πως μπορούν να σε βοηθήσουν. Η προοπτική συμμετοχής στο Champions League ήταν πολύ σημαντική για μένα. Έχω παρακολουθήσει ορισμένους από τους τελικούς που έμειναν στην ιστορία και θα με κάνει πολύ περήφανο να λέω στα παιδιά μου πως έπαιξα κι εγώ σε αυτή τη διοργάνωση», τόνισε ο 24χρονος επιθετικός.

Μέσα σε λίγους μήνες πέρασε από τον παράδεισο στην κόλαση, αφού μετά την κατάκτηση του νταμπλ, πετυχαίνοντας δύο γκολ στον τελικό του Κυπέλλου, ακολούθησαν προβλήματα τραυματισμών. «Πριν λίγες εβδομάδες πέτυχα δύο γκολ, αλλά ο κόσμος που με σταματούσε στο δρόμο μού μιλούσε ακόμη για τον περσινό τελικό του Κυπέλλου. Μου έλεγαν ‘Θα είσαι για πάντα στις καρδιές μας γιατί χάρη σε σένα κατακτήσαμε το Κύπελλο’. Εγώ πάντως δεν το βλέπω έτσι. Όλη η ομάδα κατέκτησε το Κύπελλο, όχι εγώ, αλλά ήταν όμορφο που πέτυχα τα δύο γκολ. Ήταν μια νύχτα που ούτε εγώ ούτε οι φίλαθλοί μας θα ξεχάσουμε ποτέ. Όμως δυστυχώς ήταν και η αρχή των τραυματισμών μου. Εκεί έπαθα μία διάσειση και τα έβλεπα τριπλά», είπε και συμπλήρωσε: «Ο τραυματισμός στους προσαγωγούς ήταν ο πρώτος σοβαρός στην καριέρα μου. Έκανα τέσσερις θεραπείες με 27 ενέσεις στη βουβωνική χώρα, κάτι που ήταν επώδυνο. Είμαι ευγνώμων που μπορώ να αγωνίζομαι ξανά. Ήμουν εκτός δράσης για επτά μήνες και τα πράγματα ήταν δύσκολα για μένα, αλλά τώρα είμαι ενθουσιασμένος, γεμάτος ενέργεια και απολαμβάνω την προπόνηση. Θέλω να πιστεύω πως δεν έχω ξεχάσει πού είναι τα δίχτυα, αλλά δεν θέλω να το γρουσουζέψω».

Η φετινή περίοδος δεν ξεκίνησε καλά για τον Ολυμπιακό. «Οι φίλαθλοί μας δεν ήταν ευχαριστημένοι με τον τρόπο που άρχισε η σεζόν για μας και μπορείς να τους κατανοήσεις, όμως ουδέποτε στράφηκαν εναντίον μας. Πίστευαν πως ο τίτλος είχε χαθεί, αλλά έλεγαν ‘Το μόνο που θέλουμε από εσάς είναι να νικήσετε τον Παναθηναϊκό’», είπε ο Ντάρμπισαϊρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES