9 Νοε 2009

«Μαζί στο Μουντομπάσκετ»

Δημήτρης Διαμαντίδης και Θοδωρής Παπαλουκάς απουσίασαν από το Ευρωμπάσκετ της Πολωνίας, αλλά μέσω της κοινής συνέντευξης Τύπου που παραχώρησαν στα πλαίσια της συνεργασίας τους με τη «WIND», δεσμεύθηκαν αμφότεροι πως θα δώσουν το «παρών» στο Μουντομπάσκετ που θα γίνει του χρόνου στην Τουρκία. «Ο στόχος μου είναι να είμαι εκεί» τόνισε ο Παπαλουκάς με τον Διαμαντίδη να συμπληρώνει πως «θα ήθελα να επιστρέψω στην Εθνική και να βοηθήσω στην προσπάθειά της στο Μουντομπάσκετ της Τουρκίας».

Οι αρχηγοί του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού ρωτήθηκαν για το εάν θα είναι του χρόνου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Τουρκίας με την Εθνική ομάδα με τον Θοδωρή Παπαλουκά να τονίζει πως «Ο στόχος μου είναι να είμαι εκεί. Αν το σώμα μου είναι εντάξει και βρίσκομαι στα πλάνα του προπονητή, θα είναι χαρά μου να είμαι στην Τουρκία», ενώ στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε ο Δημήτρης Διαμαντίδης, ο οποίος ξεκαθάρισε πως «και εγώ θα ήθελα να επιστρέψω στην Εθνική και να βοηθήσω στην προσπάθειά της στο Μουντομπάσκετ της Τουρκίας».

Ο 31χρονος πλέι μέικερ του Ολυμπιακού μίλησε και για τη συνεργασία του με την εταιρία και τόνισε πως «είμαι πολύ ικανοποιημένος που συνεχίζεται η συνεργασία μου με την WIND, η οποία είναι παράλληλα και χορηγός του Ολυμπιακού. Γίνεται μία σημαντική προσπάθεια και πρέπει να προσπαθήσω να είμαι πιο.. εύστοχος για να βοηθήσω τόσο τον Ολυμπιακό, όσο και τον τρόπο έκφρασης κοινωνικής βοήθειας της WIND».

Στόχο να βοηθήσει όσο περισσότερο μπορεί έχει από τη μεριά του και ο Δημήτρης Διαμαντίδης.«Συνεχίζεται η συνεργασία μας με την WIND για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα πορευθούμε μαζί και αυτή την σεζόν. Θα προσπαθήσω να πετύχω όσο το δυνατόν περισσότερα καλάθια τόσο για τον Παναθηναϊκό όσο και για την για την προσπάθεια που θα γίνει για την κατασκευή του γηπέδου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES