29 Οκτ 2009

Ποτέ δεν θα φτιάξει ομάδα έτσι

Ειλικρινά ο τελευταίος που θα ήθελε να αλλάξει προπονητή ο Ολυμπιακός είμαι εγώ. Έτσι πιστεύω τουλάχιστον. Διότι, πολύ απλά, έχω την αμετακίνητη άποψη ότι ο Ολυμπιακός ποτέ δεν πρόκειται να φτιάξει την ομάδα που θέλει αλλάζοντας κάθε χρόνο προπονητή. Η, αλλάζοντας δύο προπονητές τον χρόνο.

  Καμία ομάδα στον κόσμο δεν έγινε πολύ καλή ομάδα, με το να αλλάζει κάθε χρόνο προπονητή. Θα τα καταφέρει ο Ολυμπιακός; Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Άρα, εκ προοιμίου είμαι θετικός απέναντι στον Ζίκο. Στον κάθε Ζίκο. Εκτός κι αν δω τρελά πράγματα και δω ότι το πράγμα ξεφεύγει από κάθε έλεγχο. Όπως είχε συμβεί με τον Τιμούρ.

  Ο Ζίκο είναι μία ωραία φυσιογνωμία. Εγώ παρακαλάω, ειλικρινά το «λέω», να πιάσει και να μείνει δύο τρία χρόνια στον Ολυμπιακό. Γιατί αυτό θα σημαίνει ότι γίνεται μία καλή δουλίτσα. Όχι πολύ καλή. Εγώ δεν ζητάω πολλά. Μία καλή δουλίτσα. Τίποτα παραπάνω. Αρκεί.

  Από εκεί και πέρα, είναι αλήθεια ότι ο Ζίκο δεν έχει τους παίκτες που θέλει. Έχει κενά το ρόστερ, όπως το βλέπει ο προπονητής-κι όχι μόνο αυτός. Εξίσου αλήθεια είναι ότι υπάρχουν κι αρκετοί τραυματίες.

  Αλλά έτερον εκάτερον αυτά τα πράγματα. Ο Ζίκο πρέπει να δει κι ο ίδιος τα λάθη του. Και τα παθήματα να του γίνονται μαθήματα. Να δει τι κάνει ο ίδιος και η ομάδα π.χ. είναι τρύπια πίσω εδώ και κάποια παιχνίδια.

  Με το να μιλάει για μεταγραφές με το που έβαλε ο Εργοτέλης στα δίχτυα στο Καραϊσκάκη τον Ολυμπιακό, δεν κερδίζει τίποτα. Μέχρι 1 Γενάρη, αυτούς θα έχει. Να κάτσει να δουλέψει, να διορθώσει τα προβλήματα της ομάδας και τις δικές του εσφαλμένες εκτιμήσεις, ορισμένες εκ των οποίων δεν αντέχουν καν σε κριτική. Τουλάχιστον εγώ αρνούμαι να τις σχολιάσω.

  Κι εγώ που παρακαλάω να μείνει ο Ζίκο, μπας και φτιάξουμε επιτέλους μία ομάδα καλύτερη από το συνήθη μέσο όρο που έχει η ομάδα του Ολυμπιακού εδώ και δέκα χρόνια, με 20 αλλαγές προπονητών, εννοείται πως θα λέω και θα γράφω όσα βλέπω. Αυτή είναι η δουλειά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES