17 Αυγ 2009

Ο Ιακωβάκης στον τελικό!


Με μια συγκινητική προσπάθεια ο Περικλής Ιακωβάκης προκρίθηκε στον τελικό των 400 μέτρων με εμπόδια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Βερολίνου. Τερμάτισε τρίτος στη σειρά του με 48,73", κάνοντας την καλύτερη επίδοσή του για φέτος.Ο Ιακωβάκης θα αγωνιστεί στον τελικό της Τρίτης ελπίζοντας για ότι καλύτερο.

Ο Ελληνας πρωταθλητής θα βρεθεί και πάλι μεταξύ των οκτώ καλύτερων του κόσμου, όπως είχε κάνει το 2003 στο Παρίσι -όταν είχε πάρει το χάλκινο μετάλλιο- και το 2007 στην Οσάκα (6ος).

Κορυφαίος των ημιτελικών ήταν ο Αμερικανός Κερόν Κλέμεντ με 48.00, ενώ στον τελικό προκρίθηκαν επίσης οι Μπερσόν Τζάκσον (ΗΠΑ, 48.23), Ντέιβιντ Γκριν (Μ. Βρετανία, 48.27), Φέλιξ Σάντσες (Δομηνικανή Δημοκρατία, 48.34), Χαβιέρ Κούλσον (Πουέρτο Ρίκο, 48.43), Ντάνι ΜακΦαρλέιν (Τζαμάικα, 48.49) και Τζεχούε Γκόρντον (Τρίνινταντ & Τομπάγκο, 48.77). Εκτός τελικού έμεινε ο Νοτιοαφρικανός Ελ Τζέι Βαν Ζιλ, ο οποίος με 47.94 έχει την καλύτερη φετινή επίδοση στον κόσμο.

Αμέσως μετά την κούρσα του δήλωσε: "Μπορεί να μην είμαι στην καλύτερη κατάστασή μου, αλλά τελικά η προπονήτριά μου είχε δίκιο. Επρεπε να έλθουμε, γιατί μου πάνε οι τελικοί. Αυτή η επιτυχία αφιερώνεται στην προπονήτριά μου. Θα ξεκουραστώ μέχρι την Τρίτη και θα πάρω μέρος μια μεγάλη κούρσα. Ελπίζω ότι οι φίλαθλοι που θα βλέπουν εκείνη την ώρα τον Ολυμπιακό με τη Σερίφ, να αφιερώσουν δύο λεπτά ΄για να δουν τον τελικό!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES