20 Ιουλ 2010

Σίτο Ριέρα: «Είναι πιθανό, γιατί όχι;»

Σίτο Ριέρα: «Είναι πιθανό, γιατί όχι;»Ανοιχτό άφησε ο Σίτο Ριέρα το ενδεχόμενο ο αδερφός του, Άλμπερτ, να γίνει παίκτης του Ολυμπιακού. «Είναι φανταστική επιλογή για εκείνον. Αυτή την περίοδο έχει συμβόλαιο με τη Λίβερπουλ, αλλά είναι πιθανό, γιατί όχι;», δήλωσε ο μεσοεπιθετικός του Πανιωνίου στην εφημερίδα «Πρωταθλητής».

Οι δηλώσεις του Σίτο Ριέρα

Σίτο, από ό,τι θα έχει ακούσει και… βλέπεις η είδηση της μεταγραφής του αδερφού στου στον Ολυμπιακό είναι ένα από τα μεγαλύτερα θέματα των ημερών. Τι έχεις να πεις;

«Είμαι δύο ημέρες στην Αθήνα (σ.σ.: από τότε, δηλαδή, που επέστρεψε η αποστολή του Πανιωνίου στην Ελλάδα, για να συνεχίσει την προετοιμασία της) κι όλη την ώρα με παίρνουν για αυτό, αν είναι πιθανό να γίνει…».

Σε καλούν γιατί προφανώς ξέρεις κάτι παραπάνω…

«Ναι, ναι… Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ… εκνευρισμένος με τον αδερφό μου, γιατί βλέπω το πρόσωπό του περισσότερες φορές στις εφημερίδες από ότι το δικό μου (σ.σ.: γελάει)».

Αλλά σίγουρα θα χαρείς να τον δεις στην Ελλάδα, έτσι δεν είναι;

«Είναι φανταστικό! Είμαι πολύ, πολύ ευτυχισμένος, αλλά δεν ξέρω, είναι απόφαση του αδερφού μου… Εγώ το επιθυμών πολύ να έρθει, καθώς θέλω να είμαστε μα΄ζι στην Αθήνα, αλλά εξαρτάται και από τους συλλόγους…».

Ποια είναι η άποψή του για τον Ολυμπιακό, τι σου έχει πει;

«Είναι χαρούμενος, επειδή ο Ολυμπιακός είναι μια μεγάλη ομάδα στην Ευρώπη. Κάθε χρόνο παίζει στο Champions League - φέτος θα αγωνιστεί ξανά στην Ευρώπη - και είναι φανταστική επιλογή για εκείνον. Αυτή την περίοδο έχει συμβόλαιο με τη Λίβερπουλ, αλλά είναι πιθανό γιατί όχι;».

Κανονίσατε να τα πείτε… προσεχώς στην Αθήνα;

«Μιλήσαμε πριν από μία ώρα περίπου. Είναι πιθανό, αλλά δεν ξέρω αν θα έρθει σε μία μέρα ή μια εβδομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES