28 Ιουν 2010

Στον ΠΑΣ ο Σκούφαλης

Στον ΠΑΣ ο ΣκούφαληςΠαίκτης του ΠΑΣ Γιάννινα για τα επόμενα δύο χρόνια θα είναι ο Μανόλης Σκούφαλης. Οι Ηπειρώτες κατάφεραν να «κλέψουν» την υπογραφή του παίκτη από την Κέρκυρα που έμοιαζε να είναι το πρώτο φαβορί. Ο ίδιος ο παίκτης με δηλώσεις του τόνισε την ικανοποίησή του για την μεταγραφή αλλά και για το βήμα αυτό της καριέρας του.

Η ανακοίνωση: «Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει ότι ήρθε σε συμφωνία με τον ποδοσφαιριστή Μανώλη Σκούφαλη ο οποίος αναμένεται να φορέσει την φανέλα της ομάδας μας για τα επόμενα δύο χρόνια».

Μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου, είπε: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την μεταγραφή μου στον ΠΑΣ Γιάννινα. Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Χριστοβασίλη για την πρόταση που μου έκανε και ειλικρινά θα προσπαθήσω να βοηθήσω την ομάδα προκειμένου να πετύχει τον στόχο της που είναι η άνοδος στην μεγάλη κατηγορία. Ο ΠΑΣ είναι μια νέα σελίδα που μου παρουσιάζεται στην καριέρα μου και αποτελεί μεγάλη τιμή που θα είμαι μέλος του. Είναι ένας ιστορικός σύλλογος που έχει τεράστια δυναμική και πολύ κόσμο που έχει μεγάλη αγάπη για την ομάδα. Παρότι είχα προτάσεις από αρκετές ομάδες της Super League, προτίμησα να αγωνιστώ στον ΠΑΣ γιατί έχει όλα τα εχέγγυα για να πάει μπροστά».

Αναφορικά με την νέα χρονιά ο Μανώλης Σκούφαλης τόνισε: «Για εμάς θα είναι μια δύσκολη χρονιά και πρέπει να δουλέψουμε πολύ σκληρά προκειμένου να πετύχουμε τον στόχο μας. Μπορούμε να τα καταφέρουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES