8 Ιαν 2010

Μένει μέχρι να φύγει κι ο Πουρσανίδης

Στον πρόεδρο της ΠΑΕ, Αντώνη Ρέμο, θα ανακοινώσει την απόφασή του ο Ηλίας Πουρσανίδης σχετικά με το μέλλον του στον Ηρακλή. Ο νυν τεχνικός διευθυντής της ΠΑΕ παραχώρησε συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό Libero 107.4, στην οποία εξέφρασε τους προβληματισμούς του για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην ομάδα, έπειτα από τα όσα έλαβαν χώρα στον αγώνα με τον Πανθρακικό.
"Πληροφορήθηκα για το συμβάν λίγο αργότερα, αλλά έχω άψογη συνεργασία και εμπιστοσύνη στον κ. Κωφίδη και τους συνεργάτες του. Αν ήμουν μάλιστα εκεί ίσως να είχα αντιδράσει πολύ έντονα, είμαι φυσικά κι εγώ αντίθετος σε τέτοιες πρακτικές και φιλοσοφίες. Είμαι σύμφωνος λοιπόν με τον Σάββα, δεν μου ταιριάζουν και εμένα αυτά και το θέμα δεν πρέπει να μείνει έτσι", είπε αρχικά και συμπλήρωσε: "Ο κάθε ένας αντιδρά ανάλογα με τον χαρακτήρα του, ο Σάββας επέλεξε αυτό τον τρόπο, η δική μου απόφαση πάντως θα ειπωθεί δημόσια αφού πρώτα μιλήσω με τον κ. Ρέμο. Είμαι φυσικά, επαναλαμβάνω, κάθετα αντίθετος σε τέτοιες ενέργειες αλλά ακόμη δεν λέω τίποτα. Η ομάδα έχει μπροστά της ένα πολύ κρίσιμο παιχνίδι τώρα με τον Άρη και είναι θετικό ότι και ο Σάββας είπε πως θα είναι κοντά στην ομάδα και στους παίκτες. Έτσι από Δευτέρα θα έχουμε τις τελικές αποφάσεις όλων μας, όπως είπα θέλω να το συζητήσω πρώτα με τον πρόεδρο αλλά νομίζω ότι είναι προφανες ποια είναι η απόφαση μου".
"Ψάχνει να βρει  λύσεις ο Ρέμος"
Ο Πουρσανίδης ρωτήθηκε για την κριτική που δέχεται ο Αντώνης Ρέμος και απάντησε ότι "ο κ. Ρέμος είναι πολύ προβληματισμένος, είναι πιεσμένος και επίσης αγχωμένος για την ομάδα, αυτό έχω αντιληφθεί εγώ από την επαφή που είχαμε ως τώρα. Ο πρόεδρος έχει τεράστια αγωνία αλλά και αγάπη για τον Ηρακλή και προσπαθεί να βρει λύσεις για όλα τα θέματα της ομάδας", σημείωσε και επανήλθε επί του ενδεχομένου παραίτησης. "Εγώ θέλω να μιλώ πάντα για όσα αφορούν σε μένα μόνο, δεν έχω πάντως μεγάλη ανησυχία καθώς έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στους παίκτες και στον προπονητή της ομάδας και με τις προσθήκες που θα γίνουν θα έχουμε μια καλύτερη συνέχεια. Σίγουρα λάθη έγιναν αλλά θέλω να μιλήσω μόνο για τα δικά μου. Ως χαρακτήρας δεν τα παρατάω ποτέ, γενικά στην ζωή μου ισχύει αυτό, το εύκολο λοιπόν είναι να πεις φεύγω.
"Η διοίκηση θα αποφασίσει αν φύγω"
Με την επαφή που είχα με τον κόσμο του Ηρακλή μετά το παιχνίδι της Κυριακής, ένοιωσα την ανάγκη να πω ότι έχω σαφώς ευθύνες και εγώ και τις αναλαμβάνω αλλά είναι στο χέρι της διοίκησης να με απομακρύνει και όχι να φύγω μόνος. Η διοίκηση είναι αυτή που θα αποφασίσει τελικά αν φύγω ή όχι, άλλωστε η σχέση μου με τον Ηρακλή δεν είναι αμιγώς επαγγελματική όπως γνωρίζετε. Με την κίνηση μου αυτή ήθελα να λύσω τα χέρια της διοίκησης στις αποφάσεις που ενδεχομένως πρέπει να πάρει. Έπαιξα 5 χρόνια στον Ηρακλή, δεν ξέρω πόσα χρόνια πρέπει να παίξεις σε μια ομάδα για να σε θεωρούν δικό τους ενώ αμέσως μετά την αποχώρηση μου ανέλαβα το πόστο, χωρίς καν να ζητήσω χρόνο προσαρμογής. Αυτό που ξέρω εγώ είναι πως είμαι εντάξει με την συνείδηση μου, νοιώθω καθαρός απέναντι στην ομάδα και αισθάνομαι πως είμαι δίπλα σε ανθρώπους που θέλουν το καλό της ομάδας. Δεν με ενοχλούν τα λάθη λοιπόν όταν γίνονται από ανθρώπους με καλά κίνητρα".
"Δεν θεωρώ αποτύχια τις μεταγράφες, αλλά θα γίνουν προσθήκες"
Σχετικά με την κακή αγωνιστική εικόνα που παρουσιάζει - συνολικά - ο Ηρακλής, ουσιαστικά άφησε να εννοηθεί ότι παίκτες-κλειδιά δεν είχαν την αναμενόμενη απόδοση. "Δικαιολογίες για την πορεία της ομάδας θα μπορούσαμε να βρούμε πολλές, ειδικά πάντως φέτος φέραμε στην ομάδα παίκτες με εμπειρία και πλούσιο βιογραφικό, κάτι που μας έλειπε πέρυσι. Βέβαια, οι περισσότεροι δεν είχαν πολλά παιχνίδια στα πόδια τους πέρυσι αλλά αν είχαν παιχνίδια, δεν θα μπορούσε ο Ηρακλής να φτάσει τελικά στην απόκτηση τους. Κατά συνέπεια, τέθηκαν κάπως υψηλότεροι στόχοι καθώς οι παίκτες που ήρθαν στην ομάδα ήταν μαθημένοι να δουλεύουν με αυτόν τον τρόπο. Θεωρώ πάντως ότι είναι νωρίς να λέμε πως απέτυχαν οι παίκτες, σίγουρα κάποιοι δεν είχαν ως τώρα καλή απόδοση αλλά ας περιμένουμε πρώτα να κλείσει ο κύκλος της σεζόν και μετά να κάνουμε τις κρίσεις μας.
Αυτούς τους παίκτες έχουμε τώρα, με αυτούς θα συνεχίσουμε και θα κάνουμε σύντομα μερικές προσθήκες ακόμη. Οι αποφάσεις πάντως για τις μεταγραφές ήταν συλλογικές, δεν το λέω για να αποποιηθώ ή να μεταφέρω ευθύνες αλλά για τις μεταγραφές αποφάσιζαν ο προπονητής, ο πρόεδρος και εγώ φυσικά. Δεν θεωρώ αποτυχία τις μεταγραφές, όταν βλέπεις ότι μπορείς να πάρεις έναν παίκτη όπως ο Ντίκα, απλά τον παίρνεις, δεν υπάρχει άλλη εκδοχή. Θα ήθελα επίσης να προσθέσω πως δεν φέραμε κάποιον τραυματία στην ομάδα αλλά ήμασταν άτυχοι και σε αυτό, έναν παίκτη φέραμε με πλήρη σεζόν και είχε έναν πολύ σοβαρό τραυματισμό και δεν έχει παίξει ακόμη".
Προσφυγή Κοβαλέφσκι, Ντιέ
Στο μεταξύ, ο Βόιτσεχ Κοβαλέφσκι έκανε πράξη τα λόγια του και κατέθεσε προσφυγή διεκδικώντας τα χρήματά του, ίσως και την ελευθερία του. Μάλιστα, ο Πολωνός τερματοφύλακας με δηλώσεις του στον Τύπο της χώρας του σημείωσε ότι είναι απλήρωτος τους τελευταίους τέσσερις μήνες. Επί τούτου, ο Πουρσανίδης απάντησε ότι "τον Κοβαλέφσκι από το καλοκαίρι ακόμη θέλαμε να τον κρατήσουμε στην ομάδα και του κάναμε κάποιες προτάσεις για ανανέωση. Αυτά για να μην λένε κάποιοι ότι θέλουμε να τον διώξουμε", ενώ μίλησε και για τον Σερζ Ντιέ: "Στον Ντιέ το περασμένο καλοκαίρι κάναμε μια αναπροσαρμογή στις αποδοχές καθώς όλοι θέλαμε να τον ανταμείψουμε για την προσπάθεια του την περασμένη σεζόν. Αυτός όμως στην συνέχεια δεν συμπεριφέρθηκε ανάλογα στην ομάδα και αυτό μας στεναχώρησε πολύ. Εκανε δύο σοβαρά παραπτώματα και ο προπονητής μας είπε τι δεν τον υπολογίζει για την ομάδα. Έτσι αρχίσαμε συζητήσεις με τον ίδιο και τον μάνατζερ του ενώ έκανε και προσφυγή, αυτή την στιγμή λοιπόν ψάχνουμε για την χρυσή τομή ώστε να λυθεί το συμβόλαιο του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, είναι πλέον θέμα της διοίκησης".
"Η κατάσταση με τις πληρωμές δεν είναι τόσο τραγική"
Σχετικά με το κλίμα που επικρατεί στα αποδυτήρια, παραδέχθηκε ότι τα όσα συμβαίνουν στο διοικητικό κομμάτι δεν αφήνουν ανεπηρέαστη την ομάδα. "Σίγουρα όσα συμβαίνουν δεν βοηθούν στην διατήρηση ενός καλού κλίματος στην ομάδα Οι καθυστερήσεις στα πριμ και στους μισθούς, η αβεβαιότητα στο διοικητικό και η κόντρα του κόσμου με την διοίκηση δεν περνούν απαρατήρητα από τους παίκτες και είναι λογικό να επηρεάζονται. Πιστεύω πάντως, ειδικότερα στο θέμα των πληρωμών, ότι κατάσταση δεν είναι τόσο τραγική όσο παρουσιάζεται, δεν είναι η κατάσταση στον Ηρακλή η χειρότερη της Ελλάδας, όπως λέγεται. Σίγουρα οι παίκτες πρέπει να πληρώνονται κανονικά και στην ώρα τους αλλά η κατάσταση δεν είναι σαφώς τόσο τραγική όσο περνάει προς τα έξω".
"Θα αποχωρήσει ο Ντάλα Μπόνα"
Σε ερώτηση για το μέλλον των Ντάλα Μπόνα και Λέκι, είπε πως "είμαι της φιλοσοφίας ότι αν δεν έχει τελειώσει κάτι, είτε αφορά μεταγραφή είτε αποδέσμευση, δεν θα πρέπει να λέμε τίποτε προς τα έξω. Είναι σαφές πάντως ότι ο Ντάλα Μπόνα δεν μπορεί να βοηθήσει την ομάδα, δεν τον υπολογίζει ο προπονητής και έτσι έχουν αρχίσει συζητήσεις για να αποχωρήσει. Για τον Λέκι δεν υπάρχει κανένα θέμα, δεν ξέρω πως προέκυψε κάτι τέτοιο, είναι παίκτης της ομάδας και πλέον είναι στην τελική ευθεία για επανέλθει στους αγώνες", είπε και αναφέρθηκε στα μεταγραφικά ζητήματα. "Για τις μεταγραφές, έχει γίνει προγραμματισμός στην ομάδα, υπάρχουν στόχοι και έχουμε αρχίσει ήδη τις συζητήσεις, πιστεύω πως από την ερχόμενη Δευτέρα θα έχουμε μερικές ανακοινώσεις. Το πιο σημαντικό όμως τώρα δεν είναι οι μεταγραφές αλλά ο αγώνας με τον Άρη, πρέπει να φροντίσουμε όλοι ώστε να παραμείνει συγκεντρωμένη η ομάδα στο παιχνίδι καθώς είναι κρίσιμο για μας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES