27 Δεκ 2009

«Βολές» κατά πάντων από τον Παππά!

Ο Χάρης Παππάς εξαπέλυσε «μύδρους» κατά του Γιώργου Κασναφέρη. Ο επιθετικός της Μόναχο 1860, τόνισε σε συνέντευξή του στο «dafna.gr» ότι ο τιμ μάνατζερ της Ξάνθης ήταν ο υπαίτιος για την αποχώρησή του από την Skoda το περασμένο καλοκαίρι.

Επισήμανε ότι δεν έφυγε με τον καλύτερο τρόπο από την ΑΕΚ, τονίζοντας όμως ότι στεναχωριέται για την αρνητική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η «Ένωση» τη δεδομένη στιγμή σε αγωνιστικό και διοικητικό επίπεδο. «Αν συνεχίσω να έχω καλή απόδοση, τότε ίσως ο κ. Ρεχάγκελ να με καλέσει στην Εθνική για το Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής», εκτίμησε ο 26χρονος μεσοεπιθετικός.

Αποσπάσματα των όσων είπε:

-Για τον Γιώργο Κασναφέρη:

«Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονική περίοδος για μένα, καθώς μου ζητήθηκε από τη διοίκηση της ομάδας να λύσω μετά από μόλις ένα χρόνο το τριετές συμβόλαιο μου. Πίσω από την ενέργεια αυτή κρύβεται ο απίθανος κ. Κασναφέρης (τιμ μάνατζερ της Ξάνθης), χάρη στα έργα του οποίου η Ξάνθη κατρακύλησε στο βαθμολογικό πίνακα και θα βρισκόταν με το ένα πόδι στη Β’ Εθνική, αν δεν ερχόταν ο κ. Ματζουράκης. Εγώ είχα προειδοποιήσει τον κ. Πανόπουλο (πρόεδρος της Ξάνθης), τον οποίο εκτιμώ απεριόριστα, ότι η έλευση ανθρώπων παντελώς ξένων προς την ομάδα, όπως ο κ. Κασναφέρης, ίσως αποδειχτεί μοιραία. Εκ των υστέρων οφείλω «ευγνωμοσύνη» στον αγαπητό κ. Κασναφέρη, καθώς μου έδωσε τη δυνατότητα ν’ αγωνιστώ σ’ ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και σε κατάμεστα γήπεδα».

-Για την έως τώρα «γερμανική» εμπειρία του:

«Αρχικά είχα πρόβλημα με την ένταση των προπονήσεων στην Μόναχο 1860, γεγονός που μου κόστισε και τον παραγκωνισμό από τη βασική ενδεκάδα. Τον τελευταίο καιρό “εγκλιματίστηκα” όμως πλήρως σ’ αυτό το επίπεδο με αποτέλεσμα να κερδίσω την εμπιστοσύνη του τεχνικού επιτελείου. Γενικά πάντως προσαρμόστηκα πολύ γρήγορα, καθώς ζουν πολλοί Έλληνες στη Γερμανία. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος εδώ και ελπίζω να παραμείνω πολλά χρόνια».

-Για την ΑΕΚ:

«Mου ζήτησαν να φύγω από την ΑΕΚ (το καλοκαίρι του 2008) μόλις μια μέρα πριν την έναρξη της προετοιμασίας. Παρ’ όλα αυτά με στεναχωρεί το γεγονός ότι ταλανίζεται από προβλήματα και ελπίζω να βρει το δρόμο της και να επιστρέψει στις επιτυχίες».

-Για την Εθνική ομάδα:

«Εκ πρώτης όψεως φαντάζει όνειρο να συμπεριληφθώ στην αποστολή της Εθνικής ομάδας που θα πάρει μέρος στο Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής , αλλά επειδή γνωρίζω ο τι ο κ. Ρεχάγκελ παρακολουθεί το γερμανικό πρωτάθλημα, πιστεύω ότι αν συνεχίσω να αγωνίζομαι και να έχω καλή απόδοση μπορεί να με καλέσει»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES