7 Οκτ 2009

Σισέ: «Εχω δεθεί μ’ αυτούς»

Ο Τζιμπρίλ Σισέ έχει αποκτήσει μια ιδιαίτερη σχέση με τους οπαδούς του Παναθηναϊκού και δηλώνει στη «SportDay»: «Φυσικά και μπορώ να πετύχω κι άλλα γκολ. Γι' αυτό είμαι εδώ και θα το δουν και οι αντίπαλοί μας και ο κόσμος της ομάδας με τον οποίο έχω δεθεί. Σε αυτόν αφιέρωσα τα δύο γκολ φιλώντας τη φανέλα και χτυπώντας το μέρος της καρδιάς». Ξεσηκωμός στις τάξεις των φιλάθλων, ενόψει της Καβάλας. Πρώτη άμυνα στην Ευρώπη αυτή του «τριφυλλιού».

Σισέ: «Κι’ άλλα γκολ»

Ο Τζιμπρίλ Σισέ έφτασε τα τρία γκολ στο πρωτάθλημα, μετά τα δυο που έβαλε στο παιχνίδι με τη Λάρισα και η ψυχολογία του έχει ανέβει στα ύψη. Ο Γάλλος, μιλώντας στη «SportDay», υποστήριξε ότι έρχονται κι’ άλλα γκολ και εξήγησε το δέσιμό του με τους οπαδούς της ομάδας. «Γνωρίζω τι περιμένει η ομάδα από εμένα γι' αυτό έψαχνα και τα γκολ. Είμαι σκληρός χαρακτήρας. Αυτό το στοιχείο το απέκτησα παίζοντας σε μεγάλα ευρωπαϊκά κλαμπ και μου αρέσει να μιλάω ρεαλιστικά. Φυσικά και μπορώ να πετύχω κι άλλα γκολ. Γι' αυτό είμαι εδώ και θα το δουν και οι αντίπαλοί μας και ο κόσμος της ομάδας με τον οποίο έχω δεθεί. Σε αυτόν αφιέρωσα τα δύο γκολ φιλώντας τη φανέλα και χτυπώντας το μέρος της καρδιάς», τόνισε ο Σισέ και πρόσθεσε: «Ο Παναθηναϊκός μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να πετύχει έξι σερί νίκες. Η επίδοσή μας δεν είναι μόνο δείγμα των αγωνιστικών μας επιδιώξεων, αλλά και απόδειξη ότι έχουμε μία ομάδα που μπορεί να πάρει το πρωτάθλημα». Ξεσηκωμός για την Καβάλα

Ξεσηκωμός επικρατεί στους φίλους του Παναθηναϊκού, ενόψει του παιχνιδιού με την Καβάλα. Οι φίλοι της ομάδας τόσο από Αθήνα, όσο και από τη Βόρειο Ελλάδα βλέπουν την ομάδα τους να πηγαίνει… τραίνο και έχουν ενθουσιαστεί. Αύριο θα γίνει σύσκεψη για να αποφασιστεί αν οι «πράσινοι» πάρουν εισιτήρια ή οι οπαδοί του «τριφυλλιού» πάνε μεμονωμένα. Πάντως, υπολογίζεται μεγάλος αριθμών φίλων του Παναθηναϊκού στην Καβάλα.

Καλύτερη άμυνα στην Ευρώπη

Κι’ όμως, ο Παναθηναϊκός διαθέτει αυτή τη στιγμή την καλύτερη άμυνα στην Ευρώπη. Εχει δεχθεί ένα γκολ σε έξι παιχνίδια στο πρωτάθλημα και μαζί με την ΤΣΣΚΑ Σόφιας (1 στα 8) μοιράζεται την πρωτιά.

Δάνειο 100 εκατομμυρίων ευρώ

Σε έκδοση δανείου 100 εκατομμυρίων ευρώ θα προχωρήσει ο Παναθηναϊκός για το γήπεδο στον Βοτανικό. Σε λίγο καιρό θα αρχίσουν οι συζητήσεις με τις τράπεζες για την καλύτερη δυνατή προσφορά. Σε αυτά τα 100 εκατομμύρια ευρώ θα προστεθούν και τα 23 που θα πάρει ο δήμος από τη Marfin και θα τα δώσει στον Παναθηναϊκό για την ονομασία του γηπέδου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES