11 Απρ 2010

Τζεμπούρ: «Μένω στάσιμος με Μπάγεβιτς»

Τζεμπούρ: «Μένω στάσιμος με Μπάγεβιτς»Μέτωπο με τον Ντούσαν Μπάγεβιτς ανοίγει και πάλι ο Ράφικ Τζεμπούρ μέσω συνέντευξής του στη «Real News». «Δεν είναι εκπαιδευτής, μένω στάσιμος μαζί του», τονίζει ο Γαλλοαλγερινός επιθετικός. «Να κρατήσει τα ατού, να πάρει παίκτες, να φτιάξει προπονητικό και γήπεδο», οι προϋποθέσεις για να ξαναγίνει πρώτη η ΑΕΚ. Αναλυτικά, ο «τρομοκράτης» μιλά:

Για τη σχέση του με τον Ντούσαν Μπάγεβιτς: «Ο Μπάγεβιτς έχει τη δική του φιλοσοφία και εγώ τη δική μου. Ό,τι συνέβη προσπαθώ να το αφήσω πίσω, γιατί με έφθειρε πολύ, ήταν μεγάλη ζημιά και λύπη για μένα να μην παίζω ποδόσφαιρο. Ειλικρινά, ακόμη δεν έχω καταλάβει τι έγινε και έμεινα εκτός ομάδας. Είναι διαφορετικό να σε πιστεύουν και η διοίκηση και ο προπονητής και άλλο πράγμα να σε θέλει η μία πλευρά ή καμία από τις δύο. Θα προτιμούσα να συμφωνούν και οι δύο. Δεν νομίζω πως ο Μπάγεβιτς είναι εκπαιδευτής. Θέλει να δουλεύει με έτοιμους ποδοσφαιριστές κι όχι με νέους. Πιστεύω πως μένω στάσιμος μαζί του».

Για το μέλλον του στην ΑΕΚ: «Πριν από λίγους μήνες ήμουν προβληματισμένος. Στο 50-50. Γύρισα επειδή υπάρχουν άνθρωποι που με αγαπούν και τους αγαπώ. Τώρα είναι καλύτερα τα πράγματα. Δεν παραπονιέμαι. Είμαι ευχαριστημένος και σίγουρα θα συζητούσα μία νέα πρόταση από την ΑΕΚ. Ο πρώτος λόγος ανήκει στην ΑΕΚ, αφού έχω συμβόλαιο. Δεν βιάζομαι».

Για το φλερτ με άλλες ομάδες: «Είχαν γίνει επαφές με Γερμανία και όχι μόνο, αλλά δεν προχώρησε κάτι. Πριν από λίγους μήνες πήγε να γίνει κάτι με τον ΠΑΟΚ, αλλά ούτε αυτό προχώρησε αφού επέστρεψα στην ΑΕΚ. Το σκεφτόμουν σοβαρά, ήθελα παιχνίδια στα πόδια μου, είχα μείνει πίσω και έψαχνα για ομάδα. Φοβερή ατμόσφαιρα η Τούμπα, θα ήταν καλή λύση. Μακάρι να είχε και η ΑΕΚ το δικό της σπίτι».

Για τους λόγους που η ΑΕΚ έμεινε εκτός διεκδίκησης του τίτλου: «Από την αρχή χάσαμε τα πάντα και μένει πλέον η δεύτερη θέση. Πιστεύω ότι γυμναζόμαστε σε εγκαταστάσεις που υστερούν αισθητά αυτών του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού. Και κάτι ακόμα: όταν παλεύεις για τίτλους, πρέπει όλοι να είναι ενωμένοι κι όχι να λείπουν κομμάτια από την ομάδα».

Για το αν η ΑΕΚ θα ήταν σε καλύτερη μοίρα αν αγωνιζόταν ο ίδιος εξ αρχής: «Δεν το λέω εγώ. Δες τα στατιστικά της ΑΕΚ με μένα και χωρίς εμένα και θα καταλάβεις τι εννοώ».

Για το δυναμικό της ΑΕΚ: «Αν οι συμπαίκτες μου δεν ήταν αξιόλογοι, δεν θα ήταν στην ΑΕΚ. Όμως για να προχωρήσει η ομάδα και να έχει προοπτικές πρέπει να φέρει παίκτες, αλλιώς θα αποτύχει. Αν η ομάδα θέλει να ξαναγίνει πρώτη και δυνατή, πρέπει να κρατήσει τα ατού της. Στο χέρι της είναι, αρκεί να πείσει ότι κάτι νέο, κάτι φιλόδοξο γεννιέται. Και με μεταγραφές και με προπονητικό κέντρο και με δικό της γήπεδο».

Για το επεισόδιο με τον Νάτσο Σκόκο: «Δεν ξέρω πώς νιώθει εκείνος, εγώ πάντως είμαι μια χαρά μαζί του. Και άλλωστε από τους 30 παίκτες της ομάδας, με τους 15 είμαι φίλος. Δεν γίνεται όλοι να κάνουμε παρέα. Ό,τι έγινε έγινε, ας μην πούμε άλλα γι’αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES