3 Φεβ 2010

Τζεμπούρ: «Στόχος το Τσάμπιονς Λιγκ»!

ην επιθυμία να βοηθήσει την ΑΕΚ να αγωνιστεί στο Τσάμπιονς Λιγκ εξέφρασε ο Ραφίκ Τζεμπούρ, μιλώντας στο «Goal». «Θέλω να βγάλω την ΑΕΚ στο Τσάμπιονς Λιγκ. Αυτός ο στόχος μας μένει και θα κάνω τα πάντα», τόνισε ο Γαλλοαλγερινός επιθετικός. «Έχω φιλοδοξίες αλλά, αν δεν τα φέρει η ζωή να παίξω σε έναν μεγάλο ευρωπαϊκό σύλλογο, δεν έχω πρόβλημα να μείνω στην ΑΕΚ και την Ελλάδα», πρόσθεσε.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Τζεμπούρ:

Πώς εξηγείς την αγωνιστική βελτίωση της ομάδας στον δεύτερο γύρο. Τι έχει αλλάξει;

«Το μοναδικό πράγμα που έχει αλλάξει είναι ότι παίζω στη θέση μου. Είμαι επιθετικός και τόσον καιρό αγωνιζόμουν σε άλλη θέση και όχι ως φουνταριστός. Είναι γεγονός πως στον πρώτο γύρο και πριν από το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό η ομάδα ήταν λίγο άρρωστη. Στον πρώτο γύρο δεν έπαιζε καλά, δεν είχε επιτυχίες. Τώρα έχουμε άλλη εικόνα, άλλη ψυχολογία και παίζουμε όλοι πάνω απ' όλα για την ομάδα.

Τώρα που παίζω και εγώ έχουν και τα άλλα παιδιά περισσότερη αυτοπεποίθηση. Εχει αλλάξει το παιχνίδι μας γιατί με εμπιστεύονται. Ξέρουν ότι μπορώ να παίξω σε πολλές θέσεις, έχω άλλο πνεύμα, βγάζω δύναμη και συναίσθημα στο παιχνίδι, μπορώ να σκοράρω, να δώσω ασίστ και να κρατήσω την μπάλα. Δεν φοβούνται πως θα μου δώσουν την μπάλα και θα τη χάσω και υπάρχει καλύτερη συνεργασία
».

Πώς βλέπεις το μέλλον σου στην ΑΕΚ;

«Θέλω να βγάλω την ΑΕΚ στο Τσάμπιονς Λιγκ. Αυτός ο στόχος μας μένει και θα κάνω τα πάντα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που πίστεψαν σε μένα και δεν έχω κανένα πρόβλημα να μείνω στην ομάδα. Ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται. Ίσως έρθει η ώρα να φύγω, ίσως έρθει η ώρα να μείνω για πάντα. Έχω φιλοδοξίες αλλά, αν δεν τα φέρει η ζωή να παίξω σε έναν μεγάλο ευρωπαϊκό σύλλογο, δεν έχω πρόβλημα να μείνω στην ΑΕΚ και την Ελλάδα».

Η σχέση σου με τον Ντούσαν Μπάγεβιτς πώς είναι;

«Αυτό που ενδιαφέρει όλους μας είναι να πηγαίνει καλά η ΑΕΚ. Εγώ δεν ασχολούμαι με τους άλλους. Το μόνο που με νοιάζει είναι να κάνω σωστά τη δουλειά μου. Η σχέση μας είναι ίδια».

Ποια πιστεύεις πως ήταν τα λάθη σου;

«Δεν έχω κάνει κάτι λάθος. Θέλω να ανταποδώσω τη στήριξη των φιλάθλων που με πιστεύουν, αλλά να αποδείξω και σε αυτούς που με βρίζουν ότι μπορώ να προσφέρω και θέλω το καλό της ομάδας. Αλλωστε, οι οπαδοί επηρεάζονται από τις εφημερίδες και δεν ξέρουν πως όποιος μιλάει στις εφημερίδες επωφελείται. Εγώ δεν μιλάω και ήταν εύκολο να με χτυπήσουν από πίσω και να χρησιμοποιούν μόνο τις αντιδράσεις μου, χωρίς να ξέρουν τι έχει γίνει για να με διαβάλουν. Εγώ δεν δημιουργώ προβλήματα. Εχω προσωπικότητα όμως».

Η βαθμολογική διαφορά της ΑΕΚ είναι πλασματική;

«Υστερούμε σε λεπτομέρειες από τις άλλες ομάδες. Το πιο σημαντικό είναι ότι δεν έχουμε προπονητικό κέντρο. Αυτό μας βγάζει κούραση και είναι πολύ επικίνδυνο να τραυματιστούμε. Επίσης υπάρχει πρόβλημα και στην τακτική. Πρέπει να ξέρει ο κάθε παίκτης πού παίζει, πού είναι η θέση του και πολλές φορές δεν παίζουμε στη θέση μας. Εχω διαφορετική οπτική και φιλοσοφία για το ποδόσφαιρο. Ολοι οι παίκτες χωράνε σε μια ομάδα, αρκεί να ξέρεις πώς να τους αξιοποιήσεις. Αυτό είναι θέμα προπονητή. Είναι εύκολο, αν θέλεις και ξέρεις να το κάνεις. Αλλωστε, οι παίκτες της ΑΕΚ έχουν ήρεμο χαρακτήρα και είναι συνεργάσιμοι».

Θέλεις να τοποθετηθείς στο θέμα που είχε προκύψει μετά το ματς με τα Γιάννενα και την ένταση με τον Παντελή Καφέ;

«Δεν έγινε τίποτα. Τον σέβομαι πολύ τον Καφέ σαν άνθρωπο. Είναι ο αρχηγός μας. Σε αυτόν απευθυνόμαστε. Του είπα να πάρουμε ρεπό γιατί πάνω απ' όλα είναι η υγεία του ποδοσφαιριστή. Χρειαζόμαστε ξεκούραση για να αποφύγουμε και τους τραυματισμούς. Απλά ακουγόμασταν γιατί μιλούσαμε αγγλικά, γαλλικά, ισπανικά, ελληνικά και μέχρι να γίνει η μετάφραση καταλαβαίνεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES