29 Αυγ 2009

Μάτος: "Φεύγω από το... σπίτι μου"


O Mαρσέλο Μάτος αποτελεί παρελθόν από τον Παναθηναϊκό, καθώς χθες ο Βραζιλιάνος αποχαιρέτησε τους συμπαίκτες του και σήμερα αναχωρεί για την Βραζιλία. Ο 25χρονος μέσος θα αγωνίζεται τη νέα σεζόν με την φανέλα της Κορίνθιανς, γεγονός που δεν δείχνει να τον ευχαριστεί ιδιαίτερα. Γίρανεκ:"Είναι πιθανό να έρθω στην Ελλάδα".

Ο Μάτος με δηλώσεις του στην εφημερίδα "Derby" δηλώνει απογοητευμένος για την λύση του συμβολαίου του με τον Παναθηναϊκό και δεν ξεχνάει τον κόσμο των "πρασίνων" που τον αγκάλιασε, όπως χαρακτηριστικά τονίζει: "Δεν είμαι ευτυχισμένος που φεύγω από τον Παναθηναϊκό. Ειδικά έτσι, με τα όνειρα που είχα όταν ήρθα και τη διάθεση που είχα για να μείνω και να προσφέρω στην ομάδα. Όμως έτσι όπως εξελίχθηκε η κατάσταση δεν είχα άλλη επιλογή από το να φύγω.

Ο κόσμος του Παναθηναϊκού μου φέρθηκε απίστευτα. Με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή και μου έδειξε εμπιστοσύνη. Ακόμα και στις δύσκολες στιγμές, όταν ήμουν μεταξύ πάγκου και εξέδρας, μου έδειξε ότι με πιστεύει με το χειροκρότημα του. 'Ενα ευχαριστώ θα ήταν λίγο και του αξίζει να δει πρωταθλήματα και κύπελλα. Να δει τον Παναθηναϊκό στην κορυφή
".

Ο Βραζιλιάνος κατάλαβε ότι δεν βρίσκεται στα πλάνα του Τεν Κάτε και δεν μετανιώνει για την απόφαση του να απορρίψει πέρσι την Πόρτσμουθ για λογαριασμό του Παναθηναϊκού: "Για την σχέση μου με τον προπονητή δεν μπορώ να βρω χαρακτηρισμό. Ποτέ δεν τσακωθήκαμε ποτέ δεν μου είπε μία κακή κουβέντα. Πάντα σε εμένα έλεγε τα καλύτερα. Μου ευχήθηκε καλή τύχη τώρα που φεύγω, αλλά ήταν φανερό με τον τρόπο του ότι δεν με υπολόγιζε και δεν με εκτιμούσε σαν παίκτη.

Ούτε για μία στιγμή δεν μετανιώνω που επέλεξα να μείνω στον Παναθηναϊκό και να μην πάω στην Πόρτσμουθ. Δεν θα άλλαζα ποτέ την προσωπική μου απόφαση. Ο Παναθηναϊκός είναι μεγάλη ομάδα και αξίζει τον σεβασμό μου. Δεν κλείνω την πόρτα μου στον Παναθηναϊκό. Οι δρόμοι μας μπορεί να συναντηθούν σύντομα
".

Γίρανεκ:"Πιθανό το ενδεχόμενο να υπογράψω στον Παναθηναϊκό

Σε συνέντευξη του στην εφημερίδα "Πράσινη" ο Τσέχος αμυντικός Μάρτιν Γίρανεκ επιβεβαίωσε την πρόταση του τριφυλλιού για να συνεργαστούν, λέγοντας μάλιστα πως είναι πολύ κοντά στο να υπογράψει.

"Φυσικά και γνωρίζω για το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού. Έχω μιλήσει με τον μάνατζερ μου και μου έχει πει για την πρόταση της ελληνικής ομάδας. Είναι πιθανό να έρθω στην Ελλάδα, είναι σίγουρο πως θα ήθελα να παίξω σε μια ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός, ειδικά τώρα που ξέρω πως υπάρχει ενδιαφέρον", τόνισε ο 30χρονος άσος.

Για το ενδεχόμενο να τελειώσει από τώρα η μεταγραφή του και όχι τον Γενάρη είπε:

"Δεν το ξέρω αυτό από τώρα. Καλύτερα να μιλήσετε με τον μάνατζερ μου που γνωρίζει περισσότερα" . Ήταν τα λόγια του Γίρανεκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

GEOMAP


counter

LIVE SCORES